قرآنی بودن مبنای بصیرت، روشنگری و آگاهی است/ بزرگترین رسالت روحانیت خارج کردن قرآن از مهجوریت است

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه قرآنی بودن مبنای بصیرت، روشنگری و آگاهی است گفت: بزرگترین رسالت روحانیت خارج کردن قرآن از مهجوریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز،  « حجت الاسلام تویسرکانی» با حضور در آیین که دوشنبه ۱۰ آبان در مصلی نمازجمعه کرج برپا شد گفت: کسی که با قرآن مانوس نباشید نمی تواند از فتنه ها عبور کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه قرآنی بودن مبنای بصیرت، روشنگری و آگاهی است گفت: بزرگترین رسالت روحانیت خارج کردن قرآن از مهجوریت است.

 

امر ولایت با بهره مندی از قرآن کریم محقق می شود، قرآن کریم ترازی برای دیدن حق و تشخیص باطل است؛ بسیاری از ائمه اطهار به ویژه رسول خدا(ص) نسبت به آن تاکید ویژه دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت پناه بردن به قرآن در تمامی زمان ها به خصوص در جریان فتنه ها بیان کرد: هرکس بصیرت و آگاهی می‌خواهد آن را از قرآن کریم بگیرد در غير اين دچار خطا و گمراهی می شود.

 

وی ادامه داد: قرآن باید از مهجوریت خارج شود و برای این امر، آگاهان و دانایان برای کسب بصیرت و بینش راه باید به قرآن مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه ما نوجوانان عصر انقلاب هستیم تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که معیارهای قرآنی و دستورات الهی و موازین آن در جامعه اجرا شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: برکت ولایت هوشیاری و بیداری است، بسیج و سپاه چشم بیدار امت اسلامی هستند و قدرتمند در برابر دشمنان می ایستند ولی این قدرت را نیابد نسبت به جوان غافل شده آن را به کار گیرد. 

 

حجت الاسلام تویسرکانی دشمنان و ایادی آنان همواره با استفاده از دروغ و خدعه امیال خویش را پیش می برند، توضیح داد: ایادی استعمارگر راهی جز پذیرش حرف ملت ایران ندارند، ملت ایران نیز چیزی اضافه تر از حق خود نمی خواهد. 

 

وی اظهار کرد: دشمنان در برهه های مختلف ایران اسلامی را تهدید کرده اند، زمانی از حمله نظامی ما را ترساندند و همان موقع پیامی مخابره شد، که ایران با حداقل سه هزار موشک تل آویو را خاک یکسان می کنیم. 

 

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: هنر دشمن ترساندن و تصرف ذهن مردم و ایجاد آشوب های ذهنی است، مهمترین راهبرد برقراری ارتباط موثر با نوجوان و جوانان گفت وگو است. 

 

 

 

کد خبر 1228221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha