دومین جشنواره انار ورامین برگزار می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین گفت: همزمان با نیمه فصل پائیز دومین جشنواره انار شهرستان ورامین در روستای محمدآباد عربها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، محمدرضا تاجیک ظهر امروز سه شنبه(۱۰آبان ماه) در جمع خبرنگاران با اظهار این خبر افزود: محصولات کشاورزی ورامین همچون طالبی، انار، انجیر، خیار، گوجه و ... به دلیل سابقه کشت، مرغوبیت و کیفیت، در تاریخ کشاورزی ایران از جایگاه ممتازی برخوردار است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین افزود: امروزه جدای از استقبال و استفاده مردم از این محصولات کشاورزی، برگزاری جشنواره های فرهنگی همچون جشنواره انار، تبدیل به ظرفیتی عظیم در جذب گردشگر کشاورزی و رونق صنعت توریسم کشاورزی در دشت ورامین گردیده است.

 

تاجیک تصریح کرد: این جشنواره به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای محمدآباد عربها و باحمایت بخشداری جوادآباد و همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین برگزار می گردد.

 

وی در پایان گفت: علاقمندان میتوانند از  مورخ ۱۲ الی ۲۰ آبان (شنبه تا ۴ شنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۱۹) با حضور در بوستان لاله این روستا در جشنواره انار شرکت و از محصولات عرضه شده خرید نمایند.

کد خبر 1228239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha