مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و یوم الله ۱۳ آبان در شیراز برگزار می شود

حجت الاسلام ملک مکان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و یوم الله ۱۳ آبان در شیراز برگزار می شود، این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین ملک مکان، امروز سه شنبه (۱۰ آبان)‌ در نشست خبری یوم الله ۱۳ آبان گفت: امسال همچون سال های گذشت مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شیراز و فارس برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ساعت ۹ و نیم صبح از میدان «شهدا» به سمت خیابان «۹ دی» برگزار می شود پس از آن مردم در نماز جمعه شرکت می کنند، اضافه کرد: همزمان با این روز مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در محل نماز جمعه برگزار می شود که با روضه خوانی و عزاداری همراه است.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام «حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران این مراسم است، اظهار کرد: ایستگاه های صلواتی هم در مسیر راهپیمایی برپا می شود و دانش آموزان شیرازی در این مراسم حصور معنادار خواهند داشت چون سه دانش آموز شهید در میان شهدای حادثه تروریستی هستند.

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به اینکه تببین شود که دشمن برایش کشتن کودک، زن، پیر و جوان تفاوت ندارد، اضافه کرد: شعار آزادی، برای انحراف نظر مردم است.

وی گفت: راهپیمایی و مناسبت ها بستری برای وحدت همبستگی و یکپارچگی ملت است و هر کسی صاحب نظر است که برنامه ها بروز شود می تواند ایده های خود را ارائه کند و برای برگزاری راهپیمایی ها می توان از ظرفیت های مساجد در برنامه ها استفاده کرد.

 

کد خبر 1228297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha