تلاش شهرداری شیراز برای افزایش سلامت شهروندی در مناطق محروم شهر

زارع گفت: شهرداری شیراز با هدف ارتقای سلامت شهروندی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیش از ۵۰ کارگاه آموزش سلامت جسم ویژه شهروندان مناطق محروم شیراز برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهناز زارع، امروز سه شنبه (10 بهمن) از برگزاری کارگاه های آموزش سلامت جسم ویژه شهروندان مناطق محروم شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: با هدف ارتقای سلامت شهروندی بیش از 50 کارگاه آموزش سلامت جسم ویژه شهروندان مناطق محروم شیراز برگزار شده است.

رئیس اداره سلامت خانواده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز افزود: این کارگاه های آموزشی با موضوعات تغذیه سالم، مزاج شناسی و بیماری های پایه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام از سلامتی به عنوان بزرگترین نعمت یاد شده، بیان کرد: برای ارتقای سلامت به آموزش سلامت، حفاظت از سلامت و پیشگیری از بیماری نیاز داریم که با اقدام لازم در این راستا می توانیم به ارتقای سلامت شهروندان امیدوار باشیم.

زارع ادامه داد: پیشگیری بر درمان مقدم است و با آموزش مهارت های سالم زیستن از بروز بیماری می شود جلوگیری کرد و خودمراقبتی شهروندان در ارتقای سلامت جامعهنقش بسزایی دارد.

وی گفت: در نیمه اول امسال با هدف ارتقای سلامت شهروندان و متعاقبا شهر شیراز بیش از 50 کارگاه آموزشی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فرهنگسراها، خانه های محلات و پایگاه های سیار سلامت جسم در محلات کم برخوردار شیراز برگزار شده است که استقبال از این کارگاه ها بسیار زیاد بود و تداوم خواهند یافت.

کد خبر 1228302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha