راهپیمایی ۱۳ آبان  با توجه به شرارت ها و اغتشاشات به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد

حجت الاسلام خاضع مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان امسال را با شعار « ۱۳ آبان، حماسه مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی» دانست و گفت: به لطف الهی راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به حوادث، شرارت ها و اغتشاشات به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز ( ۱۰ آبان ماه) در نشست استانی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ علیه السلام، از حضور مردم انقلابی و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد در تشییع جنازه باشکوه شهیدان «هوشنگ و امید خوب» در یاسوج، باشت، گچساران، بهبهان و شهرستان بهمئی تشکر کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تشییع جنازه کم نظیر بوده، به گونه ای که با توجه به تصاویر پخش شده ازصدا و سیما و رسانه ها، باعث تعجب برخی از مسئولان در سطح کشوری شد و خداوند را به دلیل وجود و حضور این مردم قدرشناس، مومن، ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور شکرگذار هستیم.

 

وی در ادامه، ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز شعار «مرگ بر آمریکا» دانست و افزود: هنوز برخی ها این سوال را مطرح می‌کنند که چرا ما «مرگ بر آمریکا می گوییم» و این موضوع نشان می‌دهد که شعار «مرگ بر آمریکا» هنوز برای برخی ها به درستی تبیین نشده، گرچه برای عموم مردم این موضوع روشن بوده است.

 

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه منظور از شعار «مرگ بر آمریکا»، مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه ملت آمریکا مثل سایر ملت ها هستند، ادامه داد: وقتی این شعار مطرح می‌شود یعنی «مرگ بر سیاست های خصمانه و ظالمانه آمریکا»، «مرگ بر شرارت ها و جنایت ها»، «مرگ بر وحشی گری ها و ترورهایی که دولت این کشور انجام داده، «مرگ بر نژاد پرستی ها و استکبار» به دلیل اینکه حدود ۴۳ سال تحریم ملت ایران این شعار سر داده می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شعار «مرگ بر آمریکا» را به دلیل «ساقط کردن هواپیمای مسافربری کشورمان»، «به دلیل حمایت از گروهک های تروریستی منافقین و پناه دادن به آنها که ۱۷ هزار انسان بیگناه در کشورمان را ترور کردند»، «به دلیل تحریک مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی»، «کمک به حرکت های آشوب گرایانه، تجزیه طلبانه و تروریستی»، «چراغ سبز نشان دادن به صدام معدوم و چراغ سبز نشان دادن برای جنگ بر علیه کشورمان»، به دلیل «توطئه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی» که در فتنه های سال ۷۸، سال ۸۸ و بعد از آن که تا همین حوادث اخیر که همه اینها زیر سر آمریکا بوده دانست و گفت: به دلیل این تحرکات، اقدامات و شرارت ها ملت ما به حق شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می دهند و روز ۱۳ آبان روز بزرگ «شعار مرگ بر آمریکا» است.

 

وی یادآور شد: از طرفی روز ۱۳ آبان، روز دانش آموز بوده و علاوه بر حادثه ای که در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ منجر به کشتار وسیع دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی شد، در حادثه اخیر تروریستی نیز دانش آموز شهید دهه هشتادی و دهه نودی داشتیم و به همین مناسبت دانش آموزان حضور باشکوهی جهت محکومیت این حرکت بزدلانه در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند داشت و به جبهه نفاق، شرک، کفر و استکبار نشان خواهند داد راه رفقای شهید خود را ادامه خواهند داد.

 

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: دانشجویان حضور پررنگی در راهپیمایی خواهند داشت و نشان خواهند داد دانشجویان امروز ما نیز مثل دانشجویان سال ۵۷ و بعد از آن، همیشه در مسیر انقلاب هستند و این مسیر را نیز ادامه خواهند داد و سیلی محکمی به سیاست های شیطانی آمریکا خواهند زد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان امسال را با شعار « ۱۳ آبان، حماسه مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی» دانست و گفت: به لطف الهی راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به حوادث، شرارت ها و اغتشاشات به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به لطف الهی راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان و مناطق مختلف کشور با حضور گسترده همه اقشار مردم به ویژه آموزان و دانشجویان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خاضع اظهار کرد: راهپیمایی در یاسوج طبق نشست قبلی روز جمعه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۱۳ آبان از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان حضرت ولی عصر عجل الله و مصلی بزرگ حضرت امام خمینی رحمة الله علیه یاسوج برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه روز جمعه ۱۳ آبان ماه بوده و مسیرهای راهپیمایی به مصلی های نماز جمعه ختم می شود، سخنران این روز در سراسر استان ائمه جمعه هستند.

 

وی ادامه داد: باتوجه به حوادثی که اتفاق افتاد، بنا بر این است که بیشتر آموزش و پرورش و دانش آموزانی که نخبه و به خوبی مسلط بوده به عنوان اولویت برای سخنرانی درنظر گرفته شود و اگر این کار میسر نشد، از ظرفیت دانشجویان استفاده خواهد شد؛ ضمن اینکه قاری یک دانش آموز می تواند باشد و قطعنامه نیز توسط یک دانشجو قرائت شود.

 

حجت الاسلام خاضع به انتظارات از دستگاه ها و نهادهای مختلف اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود در مواردی که مطرح می‌شود به منظور برگزاری باشکوه یوم الله ۱۳ آبان بحث «تبیینی و تحلیلی» و بحث «تهیجی و دعوت به حضور در راهپیمایی» یوم الله ۱۳ آبان مد نظر قرار گیرد.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به حساسیت و اغتشاشاتی که به وجود آمده، ۱۳ آبان امسال بسیار مهم، تاثیرگذار و ارزشمند است، هرچند که همیشه این حساسیت ها وجود داشته؛ ولی امسال چشم دنیا به راهپیمایی ۱۳ آبان ملت ایران بوده و امیدواریم که این راهپیمایی با شکوه هرچه تمام تر و با حضور گسترده مردمی برگزار شود.

 

وی بر برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت: با توجه به دیدار فردای تعدادی از دانش آموزان با مقام معظم رهبری، قطعاً بیانات ارزشمندی در این دیدار مطرح می‌شود که می‌تواند چراغ راه ما نسبت به وظیفه ای که بر عهده داریم، باشد.

کد خبر 1228315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha