رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان سمنان برگزار می‌شود

سرداردامغانی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان استان سمنان؛ سردار «حمید دامغانی» در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان ضمن بیان اثربخشی جلسات قرارگاه محرومیت‌زدایی گفت: در کنار بیان خدمات انجام شده از سوی تمامی دستگاه‌ها و نهادها و ارگان‌ها لازم است باید گفت مجموعه اقدامات و تلاش‌های مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی مایه ایجاد امنیت و آرامش مردم استان است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گروه‌های جهادی را نرم‌افزار خاص و ویژه انقلاب اسلامی دانست وافزود: قطعاً یکی از آثار مثبت و ارزنده گروه‌های جهادی کادر سازی در عرصه میدان و عمل است.

 

وی به ارائه گزارشی از عملکرد گروه‌های جهادی در استان پرداخت و با اشاره به رزمایش بهار خدمت توسط گروه‌های جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۱1 گفت: این رزمایش با حضور ۵۶۰گروه جهادی و مشارکت چهار هزار و ۵۰۰ نفر به مدت ۱۶ روز در ایام نوروز با ارائه خدمات گسترده و متعدد در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی و دیگر عرصه‌ها به نحو مطلوبی برگزار شد.

 

 سرداردامغانی از دیگر رزمایش‌هایی که به همت جهادگران در سال ۱۴۰۱ در استان برگزار شد را رزمایشی با عنوان «جهادگران فاطمی ۱» عنوان کرد و گفت: این رزمایش در اواسط اردیبهشت‌ماه امسال با حضور ۶۵۰ گروه جهادی و برگزاری یک هزار و 320 اردوی جهادی انجام شد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ نیز امسال در سطح کشور از ۲۸ آبان ماه آغاز خواهد شد اظهارکرد: در استان سمنان این رزمایش به میزبانی دامغان به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد.

 

وی به حضور به‌موقع و به هنگام گروه‌های جهادی در شرایط مختلف نیز اشاره کرد و ازجمله آن را حضور این جهادگران در سیل پل‌دختر در استان لرستان عنوان کرد و افزود: به همت گروه‌های جهادی استان سمنان بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی احداث و آواربرداری ۲۵۰ واحد مسکونی انجام شد.

 

 سردار دامغانی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشوراظهارداشت: در استان سمنان خوشبختانه در کنار اقدامات امنیتی مجموعه عواملی همچون حضور میدانی استاندار سمنان و برگزاری میزهای خدمت و همچنین ورود کارشناسی به مسائل و مشکلات و سایر اقدامات انجام شده در سطح استان سبب شد شاهد فضایی آرام و عدم همراهی مردم بصیر استان با اغتشاشگران و آشوبگران باشیم‌.

 

قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان با حضور بیش از ۴۰ مدیرکل ستادی و اجرایی استان در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 1228322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha