پیگیری برای حل مشکلات اموال تملیکی خراسان جنوبی/ از جذب نیرو تا احداث انبار نگهداری کالاها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی برای حل مشکلات اموال تملیکی استان با قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور دیدار و مشکلات استان را مطرح و پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان به همراه مدیرسازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی استان با قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور دیدار و گفتگو کردند.

 


نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه این دیدار پیرو جلسه شورای مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، انجام شده است، اظهارکرد: در این دیدار مصوبات و درخواست های استان از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور پیگیری شد.

 


وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اموال تملیکی استان کمبود نیروی انسانی است، بیان کرد: با مطرح شدن این موضوع در دیدار با قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برای جذب دو نفر نیرو در استان موافقت شد.

 


وی عنوان کرد: پیگیری تخصیص اعتبار به مدیریت اموال تملیکی استان از دیگر موراد مطرح شده در این دیدار بود.

 


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، افزود: مجاورت استان با مرز و استان های جنوب شرقی و موقعیت کویری سبب شده تا افراد سودجو از این معبر و مسیر برای قاچاق کالا استفاده کنند.

 


ذاکریان از اقدامات مقابله ای خوب استان برای قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: هر چه قاچاق در کشور افزایش یابد واحدهای تولیدی، کارخانه ها و خدمات کشور ما کاهش می یابد.

 


وی با بیان اینکه نبود فضای کافی برای نگهداری کالاهای مکشوفه از مشکلات استان است، افزود: برای احداث انبار نگهداری کالاهای قاچاق کشف شده در سطح استان با قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور مذاکره شد که امیدواریم به زودی این مشکل نیز در استان مرتفع شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1228347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha