گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع) در کانون قمر بنی هاشم(ع) کاغذی

کریمیان گفت: گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با حضور پرشور اعضای کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی برگزار شد.

اسلام کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) از سوی کانون فرهنگی و هیئت قمربنی هاشم(ع) و واحد فرهنگی خواهران این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و سوره مبارکه یاسین توسط اعضای کانون قمر بنی هاشم(ع) آغاز شد و در ادامه حاضران به عزاداری و سوگواری مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام پرداختند.

 

کریمیان ادامه داد: مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداح اهل بیت(ع) کربلایی سعید کریمیان، قرائت قرآن و سوره فاتحه و تجدید پیمان با شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی تصریح کرد: هدف اصلی این جنایت هولناک که به قربانی‌شدن زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع انجامید، حمله به دستاوردهای نظام، امنیت پایدار، اقتدار و پیشرفت‌های اساسی ملت بوده است.

 

کریمیان یکی از علل این حادثه را هدف قراردادن امنیت کشور با اغتشاشات خیابانی عده ای فریب خورده دانست و افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بیدارند و در ۱۳ آبان ماه با اتحاد و همدلی پاسخ لازم را به طراحان اصلی این حادثه خواهند داد.

 

کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به همت جمعی از جوانان علاقه مند و فعال فرهنگی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسید. این کانون بیش از ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا دارد.

 

روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 1228349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha