دشمن می‌خواهد از طریق هجمه به روحانیت و دین وارد عمل شود

صاحبقرانی در پی شعارهایی که در اغتشاشات اخیر کشور علیه روحانیون سر داده شد، گفت: هر قشری که بیشترین ضربه را به جبهه استکبار وارد کرده بیشترین موضع گیری علیه او بوده است و این امری طبیعی است که دشمن بخواهد از طریق هجمه به روحانیت و دین وارد عمل شود.

حجت الاسلام «هادی صاحبقرانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، در خصوص اهانت برخی از افراد در پی اغتشاشات اخیر کشور به جامعه روحانیت و نظام اظهار کرد: همواره هر قشری که بیشترین ضربه را به جبهه استکبار وارد کرده است بیشترین موضع گیری علیه او بوده است و امری طبیعی است که دشمن بخواهد از این طریق وارد عمل شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مدل جمهوری اسلامی از زمان روی کار آمدن تاکنون با بهره گیری از دین و مرجعیت دینی در حال پیشرفت در تمام جهان است و این امر موجب شده برخی از کشورهای دیگر نیز جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگو در مقابله با استکبار و استقلال دنبال کنند، از طرفی جبهه استعمارگر غرب با وجود ارائه طرح و مدل های با اصطلاح نوین خود در حال زوال و فروپاشی و دچار آسیب های جدی شده است.

 

وی گفت: جبهه استعمارگر و دشمنان اسلام همواره دین و دینداری را مانع پیشرفت انسان ها در همه عرصه ها می دانستند اما وقتی دیدند دینداری و وجود دین موجب پیشرفت ایران شد نتوانستند این پیشرفت و استقلال ایران را تحمل کنند و طبیعتا دشمنان با کسانی که با دین و مروج دین باشند مخالف هستند در حالی که روحانیت از مردم و برای رفع مشکلات مردم در حال تکاپو است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی با اشاره به نقش مهم شبکه‌های اجتماعی و رسانه های غربی برای تخریب حکمرانی دینی، بیان کرد: این شبکه‌ها برای تخریب حکمرانی دینی و ایجاد دین گریزی میان مردم به نهاد ها و مظاهر دینی دست می‌برند و عده‌ای هم که فریب خورده آنها هستند با آنها همراهی می کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: برای تقویت پیوند روحانیت و مردم، حضور پررنگ روحانیت در میان مردم موجب ارتباطات بیشتر و آشنایی مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان با روحانیت می شود و با این اتفاق قشر نوجوان ما گرفتار توهماتی که دشمن علیه روحانیت ایجاد کرده، نمی شود و در صورت ایجاد شبهه به دلیل حضور پررنگ روحانیت این شبهه برطرف می شود.

 

کد خبر 1228354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha