۳۶ کشور جهان در دوران  دفاع مقدس با ایران وارد جنگ شدند

سردار ابراهیم پورگفت: ۳۶ کشور جهان در هشت سال دفاع مقدس با ایران وارد جنگ شدند که نه تنها نتوانستند خللی در پیشرفت انقلاب ایجاد کنند بلکه به برکت خون شهدا، عزت، عظمت و اقتدار ایران در جهان افزایش یافت.

سردار عظیم ابراهیم پور در آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی چون دعوت به قیام برای خدا کردند، خداوند در دنیا و آخرت به آنها عزت و عظمت عطا کرد.

 

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهیدان ترور حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شاه‌چراغ شیراز هم نزد خداوند تبارک و تعالی دارای عزت و عظمت هستند و به همین دلیل در این دنیا با عزت و عظمت بسیار بزرگی تشییع و تدفین شدند.

 

سردار ابراهیم پور ادامه داد: ۳۶ کشور در هشت سال دفاع مقدس با ایران وارد جنگ شدند که نه تنها نتوانستند خللی در پیشرفت انقلاب ایجاد کنند بلکه به برکت خون شهدا، عزت، عظمت و اقتدار ایران در جهان افزایش یافت.

 

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشریح فتنه های دشمن در چند دهه اخیر به ویژه فتنه های ۷۸ و ۸۸ به ریشه ها و دلایل و چگونگی ایجاد فتنه جاری در کشور پرداخت.

سخنرانی حجت الاسلام ابن علی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، مداحی ابوذر روحی، بیان خاطرات شهید ابراهیم هادی توسط خواهر شهید، همخوانی سرود سلام فرمانده، ذکر مصیبت اهل بیت (ع)، برپایی نمایشگاه اقلام فرهنگی و کتاب، ایستگاه صلواتی و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی و با همکاری روابط عمومی این دانشگاه با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی در مسجد بقیه الله این دانشگاه برگزار شد.

 

پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی کاشان مدفون است

کد خبر 1228357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha