شعارها در راهپیمایی ۱۳ آبان باید تحرک زا و مردم پسند باشند

حجت الاسلام دهقان ضمن تأکید بر اینکه شعارها در راهپیمایی ۱۳ آبان باید به روز باشند، گفت: شعارها باید تحرک زا و مردم پسند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «معین الدین دهقان» امروز (۱۰ آبان ماه) در نشست استانی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ علیه السلام شیراز، اظهار کرد: شهیدان خوب، خوب بودند، خوب درخشیدند و خوب رفتند.

 

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه «مرگ بر آمریکا» ریشه قرآنی و روایی دارد، افزود: باید بر ظالم مرگ گفت.

 

حجت الاسلام دهقان بر ضرورت توجه به بحث «جهاد تبیین» و پاسخگویی به شبهات تاکید کرد و ادامه داد: باید با حضور در مدارس جهت پاسخگویی اصولی به شبهات، برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: باید تاریخ قبل و بعد از انقلاب را به درستی برای نسل‌های امروزی تبیین و داشته ها و نداشته ها را بیان کنیم.

 

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر اینکه شعارها در راهپیمایی ۱۳ آبان باید به روز باشند، گفت: شعارها باید تحرک زا و مردم پسند باشند.

 

وی گفت: ضرورت دارد نشست ها منظم و در ساعت مقرر برگزار شود تا همه بتوانند به درستی از زمان تعیین شده برای هر نشست استفاده کنند.

کد خبر 1228362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha