راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه شاخص روز مبارزه با استکبار جهانی است

عاشوری با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان نیز برنامه شاخص روز مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود گفت: دانش آموزان و دانشجویان و عموم مردم تالش با حضور گسترده در راهپیمایی این روز نشان خواهند داد که همواره پشتیبان این انقلاب و رهبر هستند.

«کیا عاشوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان ضمن تسلیت حادثه شاهچراغ و با گرامیداشت 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان شروعی برای از بین رفتن توازن قدرت در سطح جهان است.

 

فرماندار تالش با بیان اینکه این روز یادآور سه اتفاق مهم در کشور عزیزمان است افزود: تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 43، کشتار وحشیانه دانشجویان در دانشگاه تهران در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58، اتفاقات مهم در 13 آبان است.

 

وی گفت: حمله به لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان تصرف یک مکان دیپلماتیک نبود، بلکه شروع یک حرکت انقلابی در حوزه سیاسی برای کشور بود که هدف دهی جدیدی را برای انقلاب اسلامی آغاز کرد.

 

عاشوری با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی 13 آبان نیز برنامه شاخص روز مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان و عموم مردم تالش با حضور گسترده در راهپیمایی این روز نشان خواهند داد که همواره پشتیبان این انقلاب و رهبر هستند و خوابی که دشمنان برای این کشور دیده اند، هرگز به واقعیت نخواهد پیوست.

 

فرماندار تالش خاطرنشان کرد: انتظار داریم مجموعه آموزش و پرورش در سطح شهرستان و تمام ارگان‌های آموزشی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با همراهی همه مردم با حضور پرشور، این روز را نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر جلوه دهند که این حضور آب پاکی را بر آتش دشمن خواهد ریخت.

 

کد خبر 1228423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha