شهید «محمدحسین فهمیده» از بهترین الگوها برای کودکان و نوجوانان است

عربان بر ضرورت الگوسازی در حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد و گفت: شهید محمدحسین فهمیده یکی از بهترین الگوها برای کودکان و نوجوانان است.

«تکتم عربان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت شهادت دانش آموزان عزیز در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و نیز بزرگداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال میزبان کودکان مدرسه باران مهر بود.
 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال افزود: در این مراسم برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی شامل معرفی شخصیت شهید حسین فهمیده، معرفی کتاب، قصه گویی، شعر خوانی و مسابقه اجرا شد.
 

وی گفت: در ادامه دانش آموزان اقدام به ساخت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با کبوتر های کاغذی و نوشتن طومار "عهد میبندم" که در آن آرزوهای خود را برای ساختن ایرانی آباد را نوشتند، کردند .
 

عربان تصریح کرد: در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و ابراز تنفر از بانیان اصلی خصوصا آمریکای جنایتکار و محکوم کردن این رخداد، خواستار ایجاد صلح و امنیت برای تمامی کودکان سرزمینمان جمهوری اسلامی ایران شدیم.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال بر ضرورت الگوسازی در حوزه کودک و نوجوان تأکید و بیان کرد: شهید محمدحسین فهمیده یکی از بهترین الگوها برای کودکان و نوجوانان است.

 

وی به جایگاه والای شهید محمد حسین فهمیده اشاره و خاطرنشان کرد: شهید فهمیده نماد شهدای نوجوان است و حضرت امام خمینی(ره) در پیامی تاریخی با واژه «رهبر» از این شهید ۱۳ ساله تجلیل و تکریم کردند.

 

 

کد خبر 1228442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha