تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا یک وظیفه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا یک وظیفه است چرا که شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(علیه السلام) درس ازخود گذشتگی و شجاعت آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  یادواره شهید سبیل اخلاقی با حضور  سردار ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ائمه جمعه، فرمانداران نیکشهر و قصرقند، فرماندهان نظامی و امنیتی و انتظامی و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در نیکشهر برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این یادواره با اشاره به رشادتها و جان فشانی شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس گفت: دشمنان ایران اسلامی در بهبهه جنگ با تبلیغات دروغین وجنگ روانی سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان را داشتند که به لطف خدا مردم استان شیعه و سنی با اتحاد و برادری در برابر دشمن در جبهه های حق علیه باطل ایستادگی کردند.

 

وی افزود: تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا یک وظیفه است  چرا که شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(علیه السلام) درس ازخود گذشتگی و شجاعت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه ای جاوید خلق کردند.

 

در پایان مراسم از سه خانواده شهید سبیل اخلاقی، مراد محمد بلیده و عبدالله بقایی تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است شهید سبیل اخلاقی،کوچکترین شهید دفاع مقدس قلمداد می شود.

 

کد خبر 1228494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha