گسترش همکاری های مشترک در راستای توانمندسازی اعضای مساجد استان قم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در دیدار با مدیر ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگی هنری مساجد از گسترش همکاری های مشترک به منظور توانمندسازی اعضای کانون هاي فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، محمود تقی پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم به همراه معاونین این اداره کل با حضور در محل ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا حیدری مدیر این ستاد ديدار و گفتگو کردند.

 

تقی پور در این دیدار با  اشاره به ظرفیت های بالای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم برای برگزاری دوره های تخصصی، گفت: اگر مردم آموزش های کاربردی که مشکلات مالی و نیازهایشان را مرتفع می کند از طریق مسجد و بصورت صحیح فرا بگیرند، نگرش مثبتی نسبت به مسجد در ایشان ایجاد خواهد شد که بسیار پربرکت است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم از برنامه ریزی و ایجاد ظرفیت های متنوع به منظور بهره مندی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از خدمات 400 آموزشگاه خصوصی با تخفیف ویژه بهره مند شوند.
 

 وی به همکاری در زمینه صدور مجوز مراکز آموزش آزاد فنی و حرفه ای در کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: توسعه آموزش های مهارتی با اولویت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و بصورت رایگان از طریق آموزشگاه های دولتی در دستور کار است.
 

تقی پور با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد واجد شرایط می توانند در رشته هایی که بخش خصوصی مجوز ندارد کارگاه های اقماری داشته باشند، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند بصورت مشارکتی در مناطق محروم با حداقل هزینه از خدمات اعزام مربی بصورت آزاد بهره مند شوند.
 

حجت الاسلام والمسلمين حیدری در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم و ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ارائه نمود و به بیان دغدغه ها و مطالبات و انتظارات خود در جهت ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد قم از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم پرداخت.

کد خبر 1228505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha