سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی است

فارسی گفت: سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی است که باید امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

«حسین فارسی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی است که باید امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

 

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ملایر با اشاره به حوادث اخیر در کشور و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در حرم شاهچراغ گفت :این  فتنه و توطئه استکبار جهانی است  که هر روز با توطئه‌ها و نقشه‌های جدید وارد می‌شود و طی ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی، حتی یک روز هم برای ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب بیکار ننشسته است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را روز اعلام پایداری ملت ایران در مقابل  دشمنان برشمرد و گفت :بار دیگر دانش‌آموزان در کنار مدیران، مربیان؛ معلمان و والدین خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

 

وی  با تاکید بر حضور گسترده دانش آموزان و مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان شهدا آغاز و به مسجد جامع میعادگاه نماز جمعه ختم می‌شود.

 

فارسی بر لزوم برپایی ایستگاه صلواتی با حضور موکب‌ها، فضاسازی شهر، حضور گسترده مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها، کسبه و بازاریان، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در سطح بخش‌ها و شهرهای تابعه با اهتمام بخشداران و شهرداران تاکید کرد.

 

وی یادآور شد: همچنین مراسم یادبودی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ و شهید مدافع امنیت شهید پاسدار «علی نظری» روز پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود که نیاز است مردم و مسئولان نیز در این آیین حضوری پرشور داشته باشند.

 وی گفت: شهرستان ملایر ۹۷ شهید والامقام دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کرده است. وی افزود: برنامه‌های متنوع از جمله نواختن زنگ همکلاسی شهید، صبحگاه شهدایی، برنامه روایتگری، فضاسازی مدارس و حضور در مراسم ۱۳ آبان توسط آموزش و پرورش در این هفته  در حال اجرا است.

کد خبر 1228527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha