بازدید خبرنگاران از پروژه های  مدیریت پسماند شهرداری یزد

خبرنگاران یزدی در قالب اتوبوس خبر از پروژه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، خبرنگاران یزدی در قالب اتوبوس خبر از پروژه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد بازدید کردند.

اصحاب رسانه در این بازدید از سایت تفکیک و دفن زباله، کارخانه کمپوست، کمپ سگ های بی پناه و باسکول این سازمان، بازدید کردند.

ازدید از فاز یک کارخانه کمپوست شهرداری یزد شامل خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماندهای خانگی شهر که به تازگی با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و اشتغال زدایی برای ۳۵ نفر به طور مستقیم راه اندازی شده است، از جمله برنامه های این تور رسانه ای بود.

این واحد روزانه ۳۰۰ تن زباله تولیدی شهروندان یزد را پردازش  و جداسازی می کند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یز،  در اواخر امسال  و نهایتا ابتدای سال آینده خط تولید کود کمپوست نیز در این کارخانه راه اندازی خواهد شد.

سایت تفکیک زباله شهرداری یزد روزانه بالغ بر هفت تن از زباله های خشک و تفیک شده دریافتی از شهروندان را دپو و پس از جداسازی پلاستیک، کاغذ و ... راهی مراحل بازیافت می کند. کمپ پناه شهرداری یزد محل نگه داری سگ های بلاصاحبی است که با ظرفیت پذیرش ۹۰۰ قلاده سگ در حال فعالیت است.

 این کمپ براساس گزارش شهروندان به سامانه الو پناه شهرداری یزد به شماره ۳۶۷۸ ضمن زنده گیری توسط اکیپ های تخصصی  و عقیم سازی در این محل نگه داری می‌شود و اکنون نزدیک به ۸۰۰ قلاده سگ در این محل نگه داری می‌شوند.

 

کد خبر 1228568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha