لزوم بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدف‌مند در باز‌خوانی رویداد‌های ۱۳ آبان

میرعظیمی با اشاره به برگزاری باشکوه‌ ویژه‌برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان برلزوم بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدف‌مند در باز‌خوانی رویداد‌های ۱۳آبان و تشریح دلایل دشمنی‌ها‌ با مردم و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « سید‌جلیل میرعظیمی» امروز(چهارشنبه، ۱۱ آبان) در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم باشکوه برگزار شدن راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: آیین‌های روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» نمایش همدلی در پاس‌داشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین ضرورت‌های‌ استکبار‌ستیزی و استقلال‌طلبی برای نسل کودک، نوجوان است.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به رخدادهای یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بر ارتباط میان ‌نسلی و آشناسازی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان با این رخداد‌ها تاکید کرد و افزود: بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدف‌مند در باز‌خوانی رویداد‌های  ۱۳آبان و تشریح دلایل دشمنی‌ها‌ با مردم و انقلاب اسلامی از اهداف کانون پرورش فکری است.

 

میرعظیمی در ادامه مهم‌ترین فعالیت‌های کانون گیلان در گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان را تشریح کرد وبادآور شد: برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، چهره‌آرایی کودکان و نوجوانان با پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نقش‌آفرینی مربیان کتاب‌خانه‌های پستی، سیار شهری و روستایی و خدمات‌رسانی به مخاطبان در قالب امداد فرهنگی از برنامه‌های کانون استان گیلان است.

 

وی از حضور کارکنان کانون و کودکان عضو در راهپیمایی ۱۳ آبان خبرداد و تصریح کرد: برپایی کارگاه ادبی و ارایه دل‌نوشته با نقطه آغاز «من عهد‌می‌بندم که....»، برگزاری مسابقه عکاسی و ثبت تصاویر حضور مردم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی از فعالیت‌های کانون استان گیلان در روز مبارزه با استکبارجهانی است.


دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز در قالب «طرح‌سپاس» و برپایی کارگاه آموزش لاله‌های کاغذی مزین به نام شهیدان یوم الله ۱۳ آبان،  اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی حضوری و برخط در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان و حضور کارکنان و اعضای این نهاد در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی بود که میرعظیمی اعلام کرد.

 

وی با تاکید بر رسالت دستگاه‌های فرهنگی و متولیان عرصه فرهنگ در همراه‌سازی افزون‌تر نسل کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از تمامی افراد جامعه برای حضوری باشکوه در راهپیمایی مردمی «روز ملی مبارزه با استکبارجهانی» دعوت‌ کرد.

کد خبر 1228542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha