ارتقاء آگاهی نسل جوان راهکار مناسبی برای مقابله با دشمن است

به گفته محمودزاده، در بیانیه گام دوم انقلاب بزرگترین سرمایه، سرمایه انسانی است و این سرمایه‌های انسانی باید در کلاس‌های درس به درستی تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «احمد محمودزاده» صبح امروز(۱۱ آبان ماه) در آیین استانی زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اظهار کرد: برای این انقلاب ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم اسلام شده است.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش بااشاره به تقدیم ۵۲۵ دانش‌آموز و ۴۹ شهید فرهنگی‌ از استان زنجان افزود: خون شهدا قوامی برای انقلاب اسلامی است.

 

وی بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: نسل جوان و دانش‌آموزان باید آگاهی خود را در این حیطه‌ها افزایش دهند.

 

به گفته این مسئول، در بیانیه گام دوم انقلاب بزرگترین سرمایه، سرمایه انسانی است و این سرمایه‌های انسانی باید در کلاس‌های درس به درستی تربیت شوند.

 

وی با یادآوری اینکه با ارتقاء آگاهی نسل جوان و جهاد تبیین می‌توان با دشمن مقابله کرد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با شناخت شیطنت‌های دشمن باید همراه با آرمان‌های شهدا گام بردارند.

 

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز به اهمیت ارتقاء آگاهی دانش آموزان از انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نقطه آغاز تحلیل و بروز و نمود اقدام عملی دانش‌آموزان و دانشجویان علیه سلطه جهانی بود که پس از گذشت بیش از چهار دهه این سال را با غرور جشن می‌گیریم.

 

علی اسماعیلی افزود: این روز از این حیث اهمیت دارد که نقش عمده‌ای در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشت و دانش‌آموزان با ورود آگاهانه در این مسیر نقش حائز اهمیتی داشتند.

 

وی یادآور شد: ۱۳ آبان از نقاط عطف انقلاب اسلامی است؛ این روز نقطه عطف و مبنایی برای تبیین و انتقال نسلی فرهنگ‌ انقلابی است.

کد خبر 1228545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha