۱۳ آبان روز تبلور تبعیت از ولایت فقیه و همبستگی ملت ایران است

طالبی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز تبلور تبعیت از ولایت فقیه و همبستگی ملت ایران است، گفت: امروز ایران اسلامی به قدری قوی و قدرتمند شده که استکبار جهانی جرأت تعرض به این کشور را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی صبح امروز چهارشنبه (۱۱ آبان) در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس و همایش ۲ هزار نفری دختران ولایی دهه هشتادی که در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی کسانی هستند که برای مقابله با اهداف متعالی انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله تمام عیار را بر ایران تحمیل کردند،  و همزمان جنایات های تروریستی و کودتا را در دستور کار قرار دادند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تسلط استکبار جهانی بر ایران قبل از انقلاب اسلامی، یادآور شد: اسناد تاریخی متعدد گواه این واقعه تلخ است اما با پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی، دشمن مأیوس شد در نتیجه برای ضربه زدن به این نظام اسلامی برنامه ریزی کرد.

 

وی با بیان اینکه مستکبرین کشورهایی هستند که داعش و گروه های تکفیری را به وجود آوردند و به بهانه مقابله با داعش، کشورهای اسلامی را مورد هجوم قرار داد و مردم را آوراه و به خاک و خون کشیدند، افزود: دشمن چند نوع جنگ را به‌طور همزمان به مرحله اجرا درآورده که جنگ شناختی از مهمترین آنهاست با این وجود همه نقشه‌ها و ترفندهای دشمن به دلیل بصیرت و پشتیبانی مردم یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

 

طالبی با بیان اینکه دشمن با همه توان و تجهیزات خود در جنگ ترکیبی به میدان آمده و همه اینها نشان از ایران قوی دارد، تصریح کرد: هر کشور دیگری بود با یکی از این جنگ‌ها از هم می‌پاشید اما به ایران قوی افتخار می کنیم که در سطح بین‌المللی حرف برای گفتن داریم.

 

وی به جنگ رسانه ای دشمن با دروغ پردازی و تحریف برای تسخیر اذهان نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: اقدامات کوردلانه‌ای همچون حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز نیز از سر استیصال استکبار بوده و فقط امپراتوری رسانه‌ای را برای تبلیغ تشکیل دادند که دروغ و کذب است.

 

معاون استاندار متذکر شد: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و ناامیدی در بین مردم برای ایجاد تجمع اعتراضی است تا این تجمعات را به سمت اغتشاش سوق دهد سپس کشته‌سازی کند در صورتی که همه این اقدامات توسط عوامل دشمن انجام می‌شود و مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند.

 

استکبار، جرأت تعرض به نظام قدرتمند ایران اسلامی را ندارد

طالبی با تأکید بر اینکه هیچ ابرقدرتی جرات اینکه کوچکترین تعرضی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد را ندارد و اگر جرات داشتند لحظه‌ای تامل نمی‌کردند، گفت: با پشتیبانی از ولایت فقیه و تکیه به اسلام و آموزه‌های اسلامی جای هیچ نگرانی نیست در عین حال که نقشه‌های شوم دشمن را باید به موقع بشناسیم و آمادگی مقابله داشته باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ آبان تبلور همبستگی و ولایتمداری مردم ایران است، افزود: ملت غیور ایران با حضور پرشور خود در این روز برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را به ثبت می‌رسانند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید همگان در روز ۱۳ آبان اقدامات استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کنیم و نشان دهیم که پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر متحد در کنار یکدیگر ولایتمدار هستند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

 

گفتنی است؛ پخش سرود، برگزاری مسابقه و سر دادن شعارهای انقلابی از برنامه‌های این اجتماع بود که در آستانه ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد.

 

 

کد خبر 1228551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha