کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیت بالایی در  جذب دانش‌آموزان به مسجد دارند

یک نماینده مجلس با بیان اینکه مساجد و مسجدی‌ها باید در تعامل خود با دانش‌آموزان تحول اساسی ایجاد کنند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری از نهادهای مهم در جذب دانش‌آموزان به مسجد و ارزش‌های دینی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدرضا تقوی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان وقت زیادی را در فضای مجازی می گذرانند، اظهار کرد: دشمنان با اطلاع از این موضوع فضای مجازی را به میدان مبارزه علیه انقلاب اسلامی و دین تبدیل کرده اند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه وضعیت به گونه ای پیش رفته است که بعضاً گروه های مرجعی همچون پدر و مادر و معلمان کمتر از منبعی به نام فضای مجازی بر نسل جوان اثرگذارند. 

 

وی افزود: ضمن اینکه باید فضای مجازی را ساماندهی کنیم باید در نحوه ارتباط با جوانان نیز تجدیدنظر داشته باشیم.

 

حجت الاسلام تقوی در ادامه با بیان اینکه مساجد و مسجدی ها نیز باید در تعامل خود با دانش آموزان تحول اساسی ایجاد کنند، گفت: حمله اغتشاشگران در نقاط مختلف کشور به برخی از مساجد نشان دهنده اهمیت مسجد است؛ بنابر این، ما هر قدر مساجد را تقویت کنیم در مقابله با دشمن موفق تر خواهیم بود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از نهادهای مهم در جذب دانش‌آموزان به ارزش های دینی هستند، خاطرنشان کرد: این کانون ها و دیگر نهادهای دینی همچون هیئت های مذهبی و بقاع متبرکه ظرفیت بالایی در در جهت دهی به افکار نسل جوان دارند که باید تقویت و فعال شود.

 

کد خبر 1228558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha