اجرای شادیانه های بزرگ دانش آموزی در آران و بیدگل

نبوی زاده از اجرای ۲ برنامه شادیانه بزرگ دانش آموزی ویژه ولادت امام حسن عسکری(ع) و ایام الله ۱۳ آبان در آران و بیدگل خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت امام حسن عسکری(ع) و ایام الله ۱۳ آبان دو برنامه شادیانه ویژه دانش آموزان در شهرستان آران وبیدگل برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: نخستین شادیانه دانش آموزی چهارشنبه ۱۱ آبان از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در سالن ورزشی کوثر محله عباس آباد آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

نبوی زاده با اشاره به اینکه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این شادیانه برنامه ریزی شده است گفت: تلاوت قرآن، اجرای مسابقه و سرگرمی، مولود خوانی مداحان نوجوان دانش آموز، همخوانی سرودهای انقلابی و اجرای امیر رزق آبادی مسئول سابق بسیج هنرمندان استان قم از جمله برنامه های این مراسم جشن و شادیانه خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل، هدف از اجرای این برنامه را ایجاد شادی و نشاط معنوی در این دو مناسبت ملی و مذهبی در بین نوجوانان خواند و افزود: همچنین در حاشیه این برنامه، بزرگداشت کودکان شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و تجدید پیمان حاضران با این شهدا برگزار خواهد شد.

 

نبوی زاده  ادامه داد: همچنین دومین شادیانه دانش آموزی چهارشنبه ۱۸ آبان ماه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی در سالن «شهید اسماعیلیان» آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

شادیانه های شهروندی از جمله برنامه های ابتکاری دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل است که با همکاری نهادهای فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.

 

دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی ، شهرداری، شورای شهر، ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در اجرای این ۲ برنامه مشارکت دارند.

 

 

کد خبر 1228561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha