انقلاب اسلامی  الگوی ایستادگی، رشد و بالندگی است

استاد دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی از ایستادگی، رشد و بالندگی و نمادی از استکبار ستیزی در نزد جهانیان است.

« مهدی مردانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: 13 آبان، سه رویداد مهم تاریخی و مرتبط با انقلاب شامل  تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان 1343 به ترکیه، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در 13 آبان 1357و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 را یاد آور می شود.

 

وی افزود: این روز در تقویم انقلاب اسلامی به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است، که  خود فرصتی ارزشمندی برای بازخوانی حوادث و رخدادهای مهم و تعیین کننده‌ 13 آبان است.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: حضور اقشار مختلف در راهپیمایی سراسری و هرساله یوم الله 13 آبان ماه نمایش استکبار ستیزی ملت ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با درس گرفتن از مکتب عاشورایی، انقلابی بی نظیر را رقم زدند و امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی از ایستادگی، رشد و بالندگی و نمادی از استکبار ستیزی در نزد جهانیان است که مردم مظلوم  را به در هم شکستن نظام های وابسته تشویق می کند.

 

مردانی افزود: خصومت ورزی مستکبران علیه انقلاب و ملت ایران اسلامی ، سیاستی مستمر است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و کوتاه شدن دست استعماری آنان شدت یافت و تاکنون برای ضربه زدن به انقلاب و ملت ما دست به دامان انواع توطئه ها  شده اند.

 

وی بیان کرد: امروز نفوذ، راهبرد دنیای استکبار برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است که ضروری است آحاد ایرانیان به ویژه مسئولین و کارگزاران نظام با درایت، تیزهوشی و گوش به فرمان ولایت بودن، همچون گذشته این توطئه دشمنان قسم خورده را  تبدیل به فرصتی دیگر برای رشد و بالندگی کشور عزتمند جمهوری اسلامی ایران کنند.

 

این استاد دانشگاه اظهار کرد:ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با الگو گرفتن از مکتب حسینی  و بصیرت و هوشیاری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی که با خون پاک شهدا به دست آمده است صیانت خواهند کرد و فرزندان این مرز وم بوم از کودک، نوجوان و جوان تا اساتید، دانشمندان و پژوهشگران با تلاش در جهت دستیابی به علم و تقویت بنیه علمی کشور برای آینده روشن گام بر می دارند.

کد خبر 1228571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha