هدف دشمن از اغتشاشات، از بین بردن فرصت ها برای توسعه کشور است

حسنی با بیان اینکه هدف دشمن از اغتشاشات، از بین بردن فرصت ها برای توسعه کشور است، گفت: امروز لازم است افراد صاحب قلم که صحنه های اغتشاش را می بینند، خسارت به بیت المال را می می بییند، بیایند اعلام موضع کرده و مسائل را تبیین کنند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۱ آبان) در نشست بصیرتی با حضور خبرنگاران و رسانه های استان، اظهار کرد: رسانه های استان در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با منطق و استدلال دفاع کنند و این نشست ها در راستای افزایش آگاهی اصحاب رسانه در زمینه های مختلف است.

 

 محمد سبحان حسنی» تصریح کرد: در بحث امنیت و منافع ملی همه باید پای کار باشیم و زمانی که بحث امنیت ملی است، بایستی اختلافات را در حوزه مسائل صنفی، حزبی و سایر مسائل را برای حفظ امنیت کنار گذاشت و  علی رغم اختلاف سلیقه ها، زمانی که می بینیم تهدیدهایی وجود دارد که امنیت کشور را به خطر می اندازد و آرامش مردم به هم میریزد، باید متحد و با وحدت از هر گونه اختلاف افکنی جلوگیری کرد.

 

وی افزود: دشمن در تلاش است با راه اندازی اغتشاش در کشور، به فرصت هایی که برای توسعه و پیشرفت کشور به وجود آمده است، آسیب بزند، زمان را از کشور بگیرند، گرفتن یک روز  هم از ملت ایران  در راستای توسعه کشور، برای دشمن غنیمت است،  دشمن در تلاش است که در حوزه های مختلف کشور توقف ایجاد کند و این زمان  برای ما بسیار مهم است چرا که دشمن نمی خواهد پیشرفت های ما را ببیند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: رسانه های باید با چشمان باز آسیب ها و تهدیدهایی که جنگ نرم دشمن و تلاش آنان برای ایجاد اغتشاش در کشور را با دقت دنبال و پیگیری کنند، به صورت عمقی نگاه کنند، دشمن از  زمان که بنیان انقلاب اسلامی  نهاد شده است دشمنی خود را آغاز کرده اند و این دشمنی تداوم دارد.

 

حسنی بیان کرد: در کشور اعتراضات مختلفی قبل از این اغتشاشات اخیر وجود داشته است، جاهایی ممکن است نارسایی هایی وجود داشته باشد، ممکن است برخی مسائل مغفول واقع شده باشد باید رسیدگی شود، برخی مسائل  را باید در سطح کلان دید، همه باید تلاش کنند، اگر ما اقتصاد بیمار کشور را درمان نکنیم، هیچ وقت نمی توانیم پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم، اینکه همه امکانات هست اما دولت نمی خواهد به فلان قشر یا صنف خدمات ارائه ندهد، این درست نیست، بلکه دولت با همه مشکلات و محدودیت هایی که وجود دارد در تلاش برای ارائه خدمات به همه اقشار است.

 

وی گفت: دشمن با تمام توان و ظرفیت ها برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است، امروز لازم است افراد صاحب قلم که این صحنه های اغتشاش را می بینند، خسارت به بیت المال را می می بییند، بیایند اعلام موضع کنند، مایی که در  گسترده جمهوری اسلامی هستیم، باید اعلام موضع کنیم که همراه نظام هستیم و هر کسی که باشد  باید به لحاظ آرمانی و اعتقادی باید اعلام موضع خود را داشته باشد که کجا ایستاده ام، امنیت کشور تهدید شده است، آن وقت من و شما سکوت کنیم، آیا این انصاف است؟

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: این چه مدلی از اعتراض است که آمبولانس را آتش می زنند، به بیت المال آسیب می زنند، از اصحاب رسانه انتظار می رود که با توجه به ابزاری که در اختیار دارند، در راستای روشنگری در سطح جامعه گام بردارند، در جنایت تروریستی شاهچراغ شیراز، واکنش رسانه های به ظاهر دلسوز ملت ایران در آنسوی مرزها چه بود؟

 

حسنی با بیان اینکه ما کشور قدرتمندی هستیم که در اوج عزت و اقتدار قرار داریم، گفت: هر چه داریم که امروز هزینه می کنیم هزینه استقلال طلبی ما در برابر استکبار جهانی است، نارسایی هایی که هم وجود دارد باید مورد توجه قرار گرفته شود و چندصدایی هم که اگر وجود دارد باید در چارچوب نظام و انقلاب و قانون باشد.

کد خبر 1228576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha