ضرورت استفاده و به‌کارگیری از ظرفیت کانون‌های  مساجد در بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان

حجت الاسلام کلات پوربر استفاده و به‌کارگیری ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد استان در بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی به منظور مبارزه با ظلم، اسکتبارستیزی و تهاجم فرهنگی است.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی،گفت:یوم‌الله ۱۳ آبان زمان ابراز خشم مردم ایران علیه توطئه‌های استکبار جهانی و عوامل فریب‌خورده آن در بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه افزود: کانون‌های فرهنگی  مساجد در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف،نقش پررنگی را ایفا می کنندلذا یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از مناسبت‌هایی است که باید به صورتی خاص به آن پرداخته شود.

 

 

وی خاطر ناشان کرد: همزمان با ۱۳ آبان، محافل انس با قرآن و نشست‌های بصیرتی در کانون‌های مساجد شاخص استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 

 

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جریان ساز فرهنگ استکبارستیری است و نماد این مسئله روز ۱۳ آبان با حضور در راهپیمایی متبلور خواهد شد،و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور فعالی در راهپیمایی۱۳ آبان خواهند داشت.  

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بانوان و آقایان همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی این هفته در کانون‌های مساجد شاخص از جمله این برنامه‌ها است.

 

حجت الاسلام کلات پور در پایان گفت: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و روز خلق حماسه باشکوه ملت ایران است، و امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمن قرار گرفته‌ایم و در این راه با صلابت و پایداری دشمن را تحقیر می‌کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن جوانان را مورد هدف خود قرار داده است، اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین ۱۳ آبان‌های پس از پیروزی انقلاب را پیش‌رو داریم از این رو بزرگداشت این روز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کد خبر 1228584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha