مساجد در جذب دانش‌آموزان فعال‌تر شوند/جهاد تبیین را مسجدمحور کنیم

نجار با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای برهم زدن فضای مدارس، گفت: مساجد باید در جذب دانش‌آموزان فعال‌تر شوند. دستگاه‌های مختلف فرهنگی باید با محوریت مسجد و جهاد تبیین به مقابله با جنگ رسانه‌ای و مجازی دشمن بروند.

«اسماعیل نجار» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: برای همه روشن شده این اغتشاشات کار آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنان است.

 

معاون سابق وزیر کشور افزود: دشمن تلاش دارد از طریق فضای مجازی همچنان به اغتشاشات و آشوب ها دامن بزند. در همین راستا تلاش می کند با پمپاژ دروغ های مختلف دانشگاه ها و مدارس را به میدان جنگ تبدیل کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در مقابله با تبلیغات دشمن دارند، گفت: مساجد می توانند با اجرای فعالانه‌تر طرح «پیوند مسجد و مدرسه» در جذب دانش آموزان موفق و پویا عمل کنند.

 

این سیاستمدار ایرانی با اشاره به تعرض آشوبگران و اغتشاشگران به برخی از مساجد، گفت: البته همان طور که ما از مساجد توقع فعال تر شدن داریم، باید حاکمیت نیز حمایت بیشتری از مساجد داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: دستگاه های مختلف فرهنگی باید با محوریت مساجد تبلیغات دشمن در فضای مجازی و رسانه را خنثی کنند که این موضوع نیازمند کار جهادی با رویکرد جهاد تبیین است.

 

 

 

 

کد خبر 1228597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha