طرح جامع پدافند غیر عامل در کشور شده است

رحیمی با بیان اینکه توسعه و تقویت زیرساخت ها، مهم ترین رویکرد پدافند غیر عامل است، طرح جامع پدافند به عنوان یک سند راهبردی در اختیار استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «رسول رحیمی» امروز(11 آبان) در همایش پدافند غیرعامل لرستان، با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، افزود: تقویت پدافند غیر عامل بستر مقابله با تهدیدهاست.

 

وی با بیان اینکه توسعه و تقویت زیرساخت ها، مهم ترین رویکرد پدافند غیر عامل است، ادامه داد: طرح جامع پدافند به عنوان یک سند راهبردی در اختیار استان قرار گرفته و تمامی سرمایه‌های استان را احصا و سطح‌بندی کرده و در اختیار دستگاه‌های قرار گرفته است.

 

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در حوادث اخیر، ادامه داد: ترویج جهاد تبیین راه مقابله  با توطئه های دشمنان است.

 

وی اذعان داشت: متاسفانه به جهاد تبیین کمتر پرداخته شده و حوادث اخیر شاید از این کم‌توجهی ناشی شده است.

 

رحیمی با اشاره به توطئه های دشمنان، ادامه داد: دشمن به دنبال نابود کردن و تجزیه ایران اسلامی است، به دنبال تهاجم سایبری و اختلال در سیستم زیرساخت‌های حائز اهمیت و خدمات‌رسان به مردم است، چرا که جنگ سایبری یکی از مهمترین جنگ‌های نرم بوده که دشمن شروع کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف توطئه‌های دشمن در سال‌های اخیر ایجاد نارضایتی و بی‌اعتمادی در بین مردم و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف شوم خود  است.

 

رحیمی افزود: تخریب هدفمند فرهنگ ایرانی اسلامی، متزلزل‌سازی وحدت ملی و کاهش آستانه تحمل و تاب‌آوری مردم از دیگر اهدافی است که دشمن دنبال می‌کند.

 

کد خبر 1228602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha