دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید ۲۲ مدال کسب کرده اند

حجر گشت با اشاره به ظرفیت دانشی و فرهنگی دانش آموزان استان البرز و کسب موفقیت های ویژه برای آنان گفت: دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید ۲۲ مدال کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حجرگشت» با حضور در آیین استکبارستیزی که چهارشنبه ۱۱ آبان در مدرسه دخترانه اهل بیت(ع) محمدشهر برپا شد گفت: افتخارآفرینی دانش آموزان البرز همواره مایه افتخار معلمان و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز است. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: دانش آموزان با کسب موفقیت در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی کشور موفق عمل کرده اند و ما در سال جاری تحصیلی شاهد موفقیت ۴۰ دانش آموز در المپیادهای علمی بودیم.

 

وی با اشاره به اهمیت کسب ۲۲ مدال و پیش بینی ۳۰ مدال دانش آموزی برای البرز اظهار کرد: زحمایت و تلاش های مستمر معلمان و مربیان پرورشی قابل تقدیر است.

 

وی ادامه داد: استان البرز بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که این جمعیت زیرساخت های لازم و استاندارد را متأسفانه ندارند و با مشکلات جدی در زمینه کمبود کلاس، بالابودن آمار مدارس مواجه هستیم ولی این موانع مانع موفقیت های علمی دانش آموزان نیست. 

 

حجرگشت با اشاره به اهمیت جایگاه انقلاب اسلامی و حرکت در گام دوم انقلاب بیان کرد: استقلال امروز ایران به واسطه تلاش و ایثار دانشمندان، رزمندگان و تلاش گرانی انجام شده است که در رویدادهای تاریخی این کشور نام آوازه هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز مسئولان و مربیان، اولیاء برای هدایت دانش آموزان رسالت سنگینی دارند خاطرنشان کرد: دانش آموزان سکاندار موفقیت های جدی در عرصه های علمی و پژوهشی هستند به ویژه آنکه معلمان و مربیان وظیفه دارند ارزش های ایمانی و الهی که مبتنی بر آن انقلاب اسلامی شکل گرفته است برای آنان در قالب جهاد تبیین، توضیح دهند.

 

 

 

کد خبر 1228607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha