امپراتوری رسانه های غربی بر غفلت های مسئولان ایرانی قرار گرفته است

محمدی کیا با اشاره به بهره گیری غرب از نسل جدید برای تحقق اهداف شوم خود گفت: امپراتوری رسانه های غربی بر غفلت های مسئولان ایرانی قرار گرفته تا بتواند مسیر نظام را منحرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی محمدی کیا روز چهارشنبه (11 آبان) در جلسه ستاد ساماندهی جوانان تیران و کرون با اشاره به وقایع اخیر اظهارداشت: جوانان و نوجوانان مورد هدف دشمن بودند و استکبار جهانی از این قشر برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد.

فرماندار تیران و کرون افزود: امپراتوری رسانه های غربی بر غفلت های مسئولان ایرانی قرار گرفته تا بتواند مسیر نظام را منحرف کند و به همین خاطر جمعیت قابل توجه اعتراضات و فریب خوردگان را نسل جدید پوشش می داد.

وی ادامه داد: نباید از نیازها و آموزش این قشر غفلت کرد چرا که این موضوع منجر به فرصت سازی برای دشمن و از بین رفتن سرمایه های کشور می شود.

محمدی کیا ستاد ساماندهی جوانان را بستری برای برنامه ریزی و تصمیم سازی جهت رفع نیازهای این قشر در شهرستان اعلام کرد و یادآورشد: کم توجهی مسئولان به این جلسه پذیرفتنی نبوده و باید با برنامه در جلسات حاضر شوند.

وی بر برگزاری نشست های تبادل نظر و تخصصی با جوانان و نوجوانان را مهم خواند و اذعان داشت: این اقدام در شناسایی و رفع نیازهای این قشر نقش داشته و دستگاه های اداری به این موضوع می پردازند.

فرماندار تیران و کرون بر ضرورت تشکیل نشست های تخصصی با موضوعات مورد نیاز جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: این جلسات در نقاط مختلف شهرستان توسط مدیران ادارات برگزار شود.

وی سرمایه گذاری بر روی موضوع هویت را مهم خواند و اظهارداشت: طرح های هویت بخش برای جوانان اجرا و جهاد تبیین برای حفظ سرمایه انسانی و اطلاع رسانی صورت بگیرد.

کد خبر 1228633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha