دشمن از ایران قوی و تسلط بر منطقه در هراس است

محمودزاده با اشاره به هراس دشمن از ایران قوی و تسلط بر منطقه گفت: استکبار جهانی از هر توطئه ای بر علیه ایران استفاده کرده و امروز جنگ شناختی بر علیه انقلاب به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ، «احمد محمودزاده» ظهر امروز 11 آبان ماه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش در استانداری اظهار کرد: تبعید حضرت امام، کشتار جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی سه رویداد مهم 13 آبان است که روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است. 

 


معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماموریت ما در دستگاه تعلیم و تربیت، بیانیه گام دوم انقلاب، تحول بنیادین و اسناد بالادستی است، گفت: در بیانیه گام دوم به نیروری انسانی و تربیت آن تاکید شده است. 

 


وی با اشاره به اینکه این ماموریت حساس بر عهده آموزش و پرورش و بعد دانشگاه ها سپرده شده است، افزود: ما برای این رسالت خطیر نیازمند همکاری دستگاه خانواه ها و دستگاه های انقلابی و رسانه ها هستیم. 

 


این مسئول با یادآوری اینکه بستر قانونی این فضا در شوراهای آموزش و پرورش فراهم شده است، گفت: این قانون نیازمند اصلاحاتی است چرا که از سال 72 به این طرف تغییراتی در جریانات فکری و توطئه های دشمنان ایجاد شده است از اینرو این قانون نیازمند بازنگری است. 

 


محمودزاده از شورای سیاست گذاری به عنوان محلی برای مدیریت آموزش و پرورش با بهره گیری از خرد جمعی به ریاست استاندار استان ها یاد کرد و افزود: دشمنان قسم خورده ایران به شکل های مختلف چهره اصلی خود را در دشمنی با ایران نشان دادند و با مقاومت مردم روبه رو شدند و امروز تلاش می کنند با ورود به مراکز اموزشگاهی و استفاده از دانش آموزان در جنگ شناختی با ترویج بی حیایی در نسل جوان نقشه های خود را پیاده کند. 

 


معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با ورود نسل جوان در فصای مجازی که در پی شیوع کرونا و آموزش در فضای مجازی رقم خورد و متاسفانه مدیریت نشده بود که آسیب جدی در این حوزه به جهت روحی و روانی وارد شد که امیدواریم با بهره گیری از منویات رهبری بر این مشکل غلبه کرد. 

 


وی به تلاش دشمن برای تصویرسازی غلط از ایران برای مردم و ایجاد تصویر ناامید کننده از ایران و ساختن تصویری آرمانی از وضعیت کشورهای توسعه یافته اشاره کرد و افزود: آینده این کشور در دست دانش اموزان است اگر معتقد باشیم آینده جمهوری اسلامی در کلاس های درس مهندسی می شود از اینرو در کشور جلسات شورای آموزش و پرورش تشکیل می شود. 

 


محمودزاده افزود: سند تحول بنیادین از دغدغه های نظام است در این راستا قرارگاهی شکل گرفته است و انتظار داریم قرارگاه های اجرایی را درشوراهای آموزش و پرورش شکل دهیم. 

 


وی با بیان اینکه دشمن از ایران قوی و تسلط ایران بر منطقه در هراس است و تمام تلاش خود را به کار بسته تا اجازه قدرت نمایی را به ایران ندهد. 

 


این مسئول یادآور شد: به دلیل غفلت در مسائل فرهنگی، نسل جوان و نوجوانی که با فضای رسانه ای ارتباط دارد در شناخت و تحلیل رخدادادها از این فضا متاثر می شود و متفاوت از نسل های گذشته تصمیم گیری می کند . 

 


به گفته وی، در اغتشاشات اخیر برخی دانشگاه ها و مدارس همراهی داشتند که نیازمند بازنگری در این مهم هستیم و جدیت بیشتری در عرصه فرهنگی و تربیتی داشته باشیم. 

 


محمودزاده با یادآوری اینکه مدیریت 16 میلیون دانش آموز به تنهایی در این نهاد مشکلاتی دارد و این شوراها فرصت خوبی برای مطالعه آسیب های مجازی است. 

 

کد خبر 1228639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha