فعالیت ۱۵۰۰ مبلغ در شبکه تبلیغی مدارس امین استان اصفهان

مومنی از فعالیت یک هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان استان اصفهان در شبکه تبلیغی مدارس امین خبر داد.

حجت‌الاسلام سید حسین مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: مبلغان طرح امین بزرگترین شبکه تبلیغی استان اصفهان می باشند که با وجود اینکه مبلغین طرح هجرت و طرح مستقر استان نزدیک به سیصد نفر هستند، امروز شاهد حضور و فعالیت حدود ۱۵۰۰ نفر مبلغ در این طرح برای مدارس استان اصفهان هستیم.

مسئول طرح مبلغین امین در استان اصفهان خاطر نشان کرد:  در تعاملی که با آموزش و پرورش انجام دادیم طرح امین را با سی نفر مبلغ شروع کردیم،اما امروز بزرگترین شبکه تبلیغی استان اصفهان با یک هزار و ۵۰۰ نفر مبلغ در اختیار مدارس امین قرار دارد.

این مسئول، شبکه مبلغان طرح امین را بزرگترین شبکه تبلیغی استان اصفهان دانست و اظهار داشت: مجموع مبلغین طرح هجرت و طرح مستقر استان نزدیک به سیصد نفر هستند، ولی امروز حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح فعال هستند.

وی تاکید کرد: سال‌ها برای جامعه و خصوصا در آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را تبلیغ کرده‌اند، بنابراین باید این ظرفیت را ایجاد کنیم که طلاب بتوانند وظیفه خود را در تقابل با تهاجمان فرهنگی به درستی انجام دهند.

مومنی با بیان اینکه  امروز نیازمند تعامل بیشتر با مدیران مدارس آموزش و پرورش هستیم، خاطر نشان کرد: کارگروه تربیتی شامل طلاب، روحانیون، جامعه شناسان و روانشناسان تشکیل داده‌ایم که مشکلات در آن مطرح و بررسی می‌شود و به سوالات و شبهات مطرح شده پاسخ داده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: با تمام وجود به دنبال حل مسائل هستیم و ان‌شاءالله شما طلاب بتوانید زمینه جذب این دانش آموزان و خانواده آنهابه حوزه علمیه را ایجاد کنید.

 

کد خبر 1228644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha