امروز تولید با کیفیت یک جهاد مقدس است

بازیان، با بیان اینکه امروز تولید با کیفیت یک جهاد مقدس است، گفت: هر کار اقتصادی در کشور که مایه امیدواری، حرکت و تحول باشد و اعتماد عمومی را نسبت به اقتصاد، صنعت و جریان تولید کشور بهبود می بخشد جهاد مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ابراهیم بازیان امروز چهارشنبه (۱۱ آبان) در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیاتی طرح‌های شرکت نفت پاسارگاد آبادان در جمع خبرنگاران، اقدامات اقتصادی در کشور که مایه امیدواری شود را جهاد مقدس خواند و اظهار کرد: هر کار اقتصادی در کشور که مایه امیدواری، حرکت و تحول باشد و اعتماد عمومی را نسبت به اقتصاد، صنعت و جریان تولید کشور بهبود می بخشد جهاد مقدس است.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، با بیان اینکه امروز تولید با کیفیت یک جهاد مقدس است و ما در جبهه مجاهدت و تلاش با هدف گیری، ایران قوی هستیم افزود: اگر دیروز آبادان و خرمشهر میدان و محل مبارزه با دشمن بعثی بود امروز این دو شهر میدان مبارزه با دشمن ایران قوی در بخش تولید و استقلال اقتصادی هستند و کارگاه‌ ها و محصولات تولیدی ما تیرهایی است که سمت دشمن شلیک می‌شود.

 

وی جهاد برای حفظ و ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی محصولات را یک اصل مقدس در نگاه دولت انقلابی برشمرد و تصریح کرد: این جهاد نیز پیروزی برای ایران قوی است.

 

بازیان با بیان اینکه اکنون در خط مقدم تولید و صادرات هستیم اضافه کرد: در جریان نگاه تحولی کیفیت را به عنوان یک مولفه اصلی و اثرگذار در جریان تولید تلقی می‌کنیم و توجه به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب به نام تولید دانش بنیان و اشتغال‌ زایی، یکی از اهداف طرح‌های توسعه، افزایش تولید و ایجاد زمینه برای  اشتغال در کشور است.

 

وی واحد های تولیدی شرکت های ایرانول، پاسارگاد و پتروشیمی آبادان را با توجه به قدمت بیش از 50 ساله نیازمند بهسازی، نوسازی و بازسازی و طرح‌های تحولی دانست و ابراز کرد: برنامه‌های توسعه‌ای در این ۳ شرکت اجرایی خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) تاکید کرد: در این طرح ها ضمن افزایش حجم و کمیت با توجه به اینکه محصول این شرکت ها عمدتا صادراتی و نظر به مالفه‌های اقتصاد مقاومتی این واحدها، کیفیت تولید در آنها نیز مدنظر قرار دارد.

 

کد خبر 1228654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha