ضرورت بهینه سازی زیرساخت‌های هلال/ ایران جزء پنج جمعیت برتر هلال احمر و صلیب سرخ جهان است

عباسی با تاکید بر بهینه سازی زیر ساخت ها، توسعه و تکمیل تجهیزات هلال احمر در حوزه امدادرسانی مناطق کوهستانی، بهداشت و درمان به ویژه داروخانه ها گفت: این خدمات برای ارایه مطلوب تر کمک ها به آحاد مردم و مسافران در فصول مختلف سال مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (چهارشنبه،۱۱ آبان) در دیدار معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور، جمعیت هلال احمر را نهاد خدمت رسان و سفیر صلح در جهان دانست که جایگاه ارزشمندی در نزد مردم دارد.

 

استاندار گیلان با اشاره به قدردانی همیشگی مردم از زحمات فعالان و داوطلبان خدوم جمعیت هلال احمر که در زمینه های مختلف امدادرسانی  کرده و در اقدامات بشر دوستانه پیش رو هستند، گفت: عملکرد این نهاد ارزشمند بخصوص در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بر کسی پوشیده نیست.

 

وی از نظر توانمندی جایگاه جمعیت هلال احمر ایران اسلامی را در جهان، پنجم عنوان کرد و ادامه داد: این افتخار را مرهون هم افزایی، حمایت، همدلی، تلاش و اهتمام ویژه اعضای آن هستیم.

 

عباسی در ادامه با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم در خصوص حوزه های مختلف رفاه اجتماعی به ویژه تامین دارو و مسائل بهداشت و درمان و حضور به موقع در بروز حوادث و ارائه خدمات مطلوب به حادثه دیدگان اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، اقلیمی و حضور میلیون ها مسافر داخلی و خارجی در استان، بهینه سازی زیر ساخت ها و توسعه و تکمیل تجهیزات هلال احمر در حوزه امدادرسانی مناطق کوهستانی و بهداشت و درمان به ویژه داروخانه ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به آحاد مردم و مسافران در فصول مختلف سال مورد انتظار است.

 

وی همچنین با اشاره به حادثه خیز بودن استان گیلان خواستار استقرار دائمی یک فروند بالگرد، با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه و شروع فصل سرما در این استان شد.

 

*ایران جزء پنج جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهان قرار دارد

«علی درویش پور» نیز با بیان اینکه حضور جمعیت هلال احمر کشور در مجامع بین المللی و هیات حاکمه بسیار ممتاز بوده و در اجلاسیه اخیر ژنو، نقش جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون کمیته صلیب سرخ بسیار اثرگذار بوده ‌است گفت: جمعیت هلال احمر کشور به واسطه خدمات بشر دوستانه و یکصدمین سال فعالیت، جزء پنج جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهان قرار دارد.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور حمایت دولت سیزدهم در توسعه فعالیت ها و موفقیت های جمعیت هلال احمر را بسیار اثربخش دانست و تصریح کرد: در استان گیلان نیز با توجه به حضور میدانی و اثرگذار استاندار در بخش های مختلف، توجه به سرمایه های اجتماعی و شرایط جغرافیایی استان و تقویت ظرفیت‌های موجود از جمله مولدسازی املاک در دستور کار جمعیت هلال احمر کشور است.

کد خبر 1228700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha