۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

به گفته افشارچی، ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «محسن افشارچی» عصر چهارشنبه در جلسه شورا آموزش و پرورش اظهار کرد: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و نقطه قوت و تفاوت ما است.

 


استاندار زنجان تصریح کرد: ایران اسلامی در حال گذار از کشور سلطه پذیر پیش از انقلاب به کشوری سلطه‌ناپذیر و مخالف سلطه‌گری است و اصل چالش ما با نظام سلطه همین مسئله است.

 


وی به تبیین چرایی درگیری با نظام سلطه برای نسل‌های جدید تاکید کرد و گفت: ۲ کشور چین و ایران درگیر این موضوع هستند و تقابل کشور چین اقتصادی و تقابل ایران در عرصه تمدنی است.

 


مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه ابراز کرد: در زنجان کمبود اردوگاه دانش‌آموزی داریم و اگر در این جلسه مصوب شود، آمادگی داریم زمین ۵۰ هکتاری در مکان مناسب برای این امر اختصاص دهیم.

 


مدیرکل اموزش و پرورش استان زنجان در سخنانی با اشاره به اینکه امروز در  13 ابان روزملی استکبارستیزی و روز دانش آموزی زنگ استبارستیزی به صدا درامد.

 


علی اسماعیلی به حضور گسترده دانش آموزان به همراه خانواده ها در راهپیمایی 13 آبان حاضر خواهند شد، تصریح کرد: به همین منظور برنامه هایی هم در سطح مدارس به اجرا درامد.

 


به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، شورای آموزش و پرورش به عنوان یک شورای تصمیم ساز در استان است.

کد خبر 1228708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha