محفل شعر و نشست تبیینی «شاهچراغ» برگزار شد

محفل شعر و نشست تبیینی «شاهچراغ» با حضور شاعران آئینی استان به یاد شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) در سالن اجتماعات حوزه هنری استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، محفل شعر و نشست تبیینی «شاهچراغ» با حضور شاعران آئینی استان به یاد شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) امروز چهارشنبه 11 آبان ماه از ساعت 16 در سالن اجتماعات حوزه هنری استان برگزار شد.

 

شعرای آئینی در این محفل به یاد شهدای شاهچراغ (ع) به شعرخوانی پرداختند و مظلومیت آنها را در قالب شعر بیان کردند.

 

حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیر تبلیغات اسلامی استان، «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، «پروانه رضاقلیزاده» مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از میهمانان این مراسم بودند.

 

پیش از شعرخوانی، «امیر رجبی» با اشاره به اینکه شعر باید مظلومیت شهدا را به نوشته تحریر درآورد، گفت: شعرای آئینی در دوران دفاع مقدس نیز نقش آفرین بودند و مظلومیت شهدا را رشته تحریر درآوردند و امروز نیز در این راه گام بر می دارند.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از حضور شاعران استان در این محفل ادبی، تصریح کرد: این فتنه ها هیچ تاثیری در راه پاسداری از حریم انقلاب اسلامی و آرمان ها نخواهد داشت و شعرا نیز در این راه پیش قدم خواهند بود.

 

در بخشی از مراسم از خدمات و زحمات «اباصلت ابراهیمی» مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تقدیر و تجلیل شد.

 

 

این محفل ادبی به همت تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز اردبیل، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد.

 

کد خبر 1228709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha