۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود

برای پانزدهمین بار متوالی و آغاز طرح قربانی ماه ربیع الثانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم توسط ۵۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همدلی و مواسات کانون های مساجد، طرحی سراسری در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) در راستای دستگیری از نیازمندان اجرا می شود.

 

برای پانزدهمین بار متوالی و همزمان با آغاز طرح قربانی ماه ربیع الثانی، 1200 بسته گوشت گرم از سوی این موسسه در اختیار 50 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برای توزیع در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده قرار می گیرد.

 

در این دوره از طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، گوشت های قربانی در بین نیازمندان شهرهای زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم توزیع خواهد شد.

 

لازم به یادآوری است، طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد از زمان شیوع ویروس کرونا و درپی لبیک بچه های مسجدی به ندای رهبر فرزانه انقلاب در دستگیری از آسیب دیدگان کرونا آغاز شده است وتاکنون ادامه دارد.

 

طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

کد خبر 1228741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha