نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی ۱۳ آبان در چابهار

به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز دانش آموز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی در مدرسه نمونه دولتی راه انبیا در شهرستان چابهار نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  مراسم نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه نمونه دولتی راه انبیا شهرستان چابهار  با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی اعضای شورای تامین و شورای اداری، جمعی از معلمین و دانش آموزان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار گردید.

 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان چابهار در این مراسم ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، هدف دشمن از توطئه و آشوب را براندازی جمهوری اسلامی در طول این چهل واندی سال از پیروی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:  هر دفعه با هوشیاری مردم و درایت و رهنمودهای رهبری فرزانه، تیرشان به سنگ خورده است.

 

 امام جمعه چابهار خاطر نشان کرد: نهال انقلاب اسلامی با آبیاری خون هزاران هزار شهید حالا به درخت تنومندی تبدیل شده است که به دست همین دانش آموزان به عنوان آینده سازان مملکت تناورتر هم خواهد شد.

 

 وی ادامه داد: ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی از سنگر علم و دانش به سنگر جهاد و مبارزه، شهدای دانش آموز بسیاری تقدیم نموده ایم و اجازه نخواهیم داد که عده ای قلیل که فریب خورده استکبار جهانی هستند به مدارس ما نفوذ کرده و سعی در تحریک نسل دانش آموز و جوان نمایند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد:  دشمنان ما بدانند که به فضل الهی این دانش آموزان آگاه و متدین ما بسیار بسیار هوشیار و آگاه هستند و مطمئنا اسیر این جوسازی دشمن نمی گردند و گوش به فرامین مقام معظم رهبری در دفاع از میهن اسلامی هستند.

کد خبر 1228743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha