حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی محکم به توطئه های دشمنان خواهد داد

حجت الاسلام شهسواری گفت: ان شاالله با حضور گسترده و پرشور مردم همیشه در صحنه در یوم الله ۱۳ آبان، مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی پاسخ محکمی را به دشمنان داده و این حماسه پایانی بر فتنه انگیزی دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، رویدادهای مهمی را در بر دارد که تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت تعدادی از دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران در سال 1357 و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی از جمله این رویدادها است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مراسم 13 آبان از جایگاه ویژه برخوردار است و در سال جاری هم این رویداد مهم با شعار «13 آبان، حماسه ایستادگی مقاومت و استکبارستیزی» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: این مراسم در قزوین همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح آغاز شده و از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی(سبزه میدان)و مسجدالنبی (ص) برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام شهسواری خاطر نشان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور امسال 13 آبان متفاوت تر از همیشه برگزار می شود و باردیگر حماسه ای متفاوت و بی بدیلی در این یوم الله بزرگ خلق خواهد شد و این حضور و حماسه به یادماندنی نشان خواهد داد که دشمن نمی تواند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند.

 

وی یادآور شد: ان شاالله با حضور گسترده و پرشور مردم همیشه در صحنه ایران در یوم الله 13 آبان و با توجه به شرایط ویژه امروز، مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی پاسخ محکمی را به دشمنان داده و این حماسه پایانی بر فتنه انگیزی دشمنان خواهد بود و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی در معرض دید همه جهانیان قرار می گیرد.

 

کد خبر 1228749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha