ایجاد وحدت بین نوجوانان و جوانان یکی رسالت های مهم کانون های مساجد است

نیکخواه گفت: مهمترین رسالت کانون های فرهنگی هنری ایجاد همدلی و وحدت بین اعضای کانون و داشتن تعامل موثر با دیگر ارکان مسجد است.

«رسول نیکخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مهمترین رسالت کانون های فرهنگی هنری ایجاد همدلی و وحدت بین اعضای کانون و داشتن تعامل موثر با دیگر ارکان مسجد است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان ادامه داد: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در سال های اخیر در جذب جوانان به مساجد موفقیت های خوبی داشته است.

 

وی گفت: امروز مردم طالب انجام کارهای فرهنگی در بستر مساجد هستند که در این زمینه کانون های فرهنگی هنری می‌توانند بسیار مفید واقع شوند چرا که در بیشتر مساجد، مدیران این مراکز افرادی جوان و پای کار هستند.

 

نیکخواه، اتحاد و همدلی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت کانون های فهما در فعالیت های فرهنگی هنری عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری در سال های اخیر در جذب جوانان به مساجد موفقیت های خوبی داشته اند.

 

به دلیل اینکه انتخاب مدیر کانون با تایید امام جماعت و هیئت امنای مسجد انجام می‌شود این تعامل سازنده موجب پیشرفت فعالیت های کانون می‌شود.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه توجه جدی به گفتمان انقلاب، مقابله با هجمه ‌های فرهنگی دشمنان، آگاهی‌ بخشی، بصیرت‌افزایی، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان را از کارکردهای مساجد دانست و گفت: راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری بی‌شک یکی از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.

 

وی افزود: کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه خدمت ‌رسانی مردم‌محور، آگاهی ‌بخشی و کمک به شبکه بهداشت و درمان عملکرد مثبتی داشته‌اند از طرفی با حضور فعال در طرح مواسات و همدلی، اثربخشی خود را مثل گذشته نشان دادند.

 

کد خبر 1228768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha