اطلاع‌رسانی خنثی کننده دسیسه دشمنان/ مصوبات سفر اول رئیس جمهوردراستان سمنان به نتیجه خوبی رسیده است

هاشمی با تأکید براینکه اطلاع‌رسانی خنثی کننده دسیسه دشمنان است،گفت: اطلاع‌رسانی به عنوان مصداق واقعی جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «محمدرضا هاشمی» در شورای اداری استان سمنان ضمن بیان اینکه اطلاع‌رسانی خنثی کننده دسیسه دشمنان است، گفت: اطلاع‌رسانی به عنوان مصداق واقعی جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه باشد.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در استان سمنان بستر برای هرگونه تجمع فراهم بود اما بصیرت، آگاهی و ولایتمداری موجب شد تا مردم استان در اغتشاشات و آشوب حضور نداشته و آب به آسیاب دشمن نریزند اظهارداشت: اشرافیت کامل اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی و همراهی مردم موجب شده سمنان از استان‌های امن کشور باشد و کمترین حاشیه در روزهای گذشته داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر سال قبل رئیس جمهوردراستان سمنان به خوبی به نتیجه رسیده است، اضافه کرد: این استان آمادگی انجام مرحله دوم سفر حجت‌الاسلام رئیسی را دارد.

 

هاشمی با اشاره به اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی در سطح استان سمنان به انجام رسیده است اظهارداشت: در طی چهار سال مجموعاً ۶۵ واحد مسکونی در استان سمنان ساخته خواهد شد.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل سرما، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز استان بویژه در روستاها و مناطق صعب‌العبور مورد توجه جدی باشد ادامه داد: مدیران دقت کنند در  تامین خدمات و امکانات و کالای اساسی با آغاز فصل سرما برای روستاها و شهرها مشکل پیش نیاید و ذخیره کافی تامین شود.

 

وی با بیان اینکه از مجموع هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات  نیمه نخست سال جاری در سطح کشور، یک هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان معادل ۲۰ درصد اعتبارات کل پرداخت شده در سراسر کشور، مربوط به استان سمنان است، تاکید کرد: پیگیر پرداخت تسهیلات هستیم.

 

هاشمی با اشاره به در پیش‌بودن ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) و شهادت شهید حسین فهمیده و روز دانش‌آموزافزود: مردم استان سمنان با حضور در یوم الله ۱۳ آبان، دشمنان را مأیوس و یاد و خاطر شهدا را گرامی خواهند داشت.

 

کد خبر 1228775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha