مردم با هوشیاری و ولایتمداری توطئه اخیر دشمنان را خنثی کردند/ ملت ایران حافظه تاریخی قوی دارد و فتنه‌ها و ظلم‌های دشمنان را فراموش نمی‌کند

سردار سلیمانی با اشاره به فتنه انگیزی های دشمنان در حوادث اخیر گفت: مردم ما لا هشیاری و ولایتمداری خود این توطئه دشمنان را هم خنثی کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (پنجشنبه ۱۲ آبان) در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای سخی آباد در شهرستان آق قلا اظهارکرد: در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم و امسال شرایط خاصی ایجاد شده است. قدرت های استکباری با همه توان خود وارد میدان شدند و با به کارگیری ابزارهای رسانه ای خود تلاش کردند به ایران قوی و مستقل آسیب بزنند اما این بارهم شکست مفتضحانه ای خوردند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران اسلامی با هوشیاری و ولایتمداری خود توانستند باز هم نقشه های شوم استکبار و توطئه هایشان را خنثی کنند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران حافظه تاریخی قوی دارد، خاطرنشان کرد: مردم ما هیچگاه گذشته خود و ظلم و جنایت هایی که در حق آنان شده است را فراموش نخواهند کرد.

 

سردار سلیمانی افزود: یکی از ظلم های اشکار و بزرگ استکبار جهانی، ضربه زدن به کشورهای اسلامی و مسلمین از جمله مردم ایران بود. علاوه برای ایجاد غده سرطانی رژیم صهیونیستی در دل کشورهای اسلامی نیز توطئه بزرگ این قدرت های استکباری است.

 

وی اظهارکرد: امروز رژیم صهیونیستی دچار بحران هویت است و مردمش از سایر سرزمین ها به این منطقه کوچانده شده اند و هرکدام پاسپورت یک کشور را دارند. جهان اسلام برای اینکه بتواند این رژیم کوک کش و جعلی را نابود و محو کند نیازمند وحدت است و این بزرگترین پیروزی جهان اسلام خواهد بود.

 

 

کد خبر 1228785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha