قدردانی استاندار گلستان از همراهی دستگاه قضایی برای مانع‌زدایی از پروژه‌های مهم/ اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیازمند همراهی دستگاه قضایی و ثبت اسناد است

زنگانه از همراهی دستگاه قضایی گلستان برای مانع زدایی از پروژه های مهم در استان گلستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «علی محمد زنگانه» امروز (پنجشنبه ۱۲ آبان) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان گلستان با بیان اینکه بدون همراهی دستگاه قضایی گره های کور استان باز نخواهد شد، اظهار کرد: برای مانع زدایی از پروژه های مهم نیازمند همراهی دستگاه قضایی هستیم و خوشبختانه این همراهی در استان گلستان وجود دارد.

 


استاندار گلستان با اشاره به جایگاه این استان در شاخص های اقتصادی، گفت: درآمد سرانه مردم این استان نصف متوسط کشوری است و باید تلاش کنیم با همراهی دستگاه قضایی سهم استان از سرانه‌ها افزایش پیدا کند.

 

وی در ادامه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن برای برآورده‌کردن آرزوی خانه‌دار شدن دهک‌های پایین ساکن استان بدون همراهی دستگاه قضایی و به‌ خصوص سازمان ثبت اسناد به سرانجام نخواهد رسید.

 


زنگانه بیان کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون، اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و زمین‌های مورد نیاز با همراهی دستگاه قضایی به متقاضیان واگذار شده است که امیدواریم این روند شتاب بگیرد.

 

کد خبر 1228820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha