حضور پرشور مردم مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان است

بابلی،گفت:راهپیمایی سیزده آبان امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی این وقت شناسی را درک کرده و با حضور گسترده خود ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب خود ایستاده و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ،گفت: سیزده آبان ماه حاوی سه رویداد مهم تاریخی و یادگار ارزشمند امام راحل و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لذا باید برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی این روز با حضور آحاد مختلف مردم انجام شود که مشت محکم دیگری در دهان یاوه گویان استکبار جهانی باشد .

 

فرماندار سرپل ذهاب ،افزود:۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم نباید رویدادهای مهمی را که زمینه ساز پیروزی۱۳آبان را مظهر مقاومت، ایستادگی و نقطه عطف تاریخی برای ملت آزاده ایران اسلامی در عرصه استکبارستیزی و مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهانی  و تداوم انقلاب شده فراموش کنند و این رویدادها باید نسل جوان به درستی معرفی شود.

 

بابلی ،تصریح کرد:از عموم مردم خواست جهت حضور باشکوه و حماسی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و محکوم کردن اقدامات ضد انسانی اخیر در کشور و اغتشاشات مزدوران استکبار شرکت کنند.

 


 

کد خبر 1228846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha