فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور فعال خواهند داشت

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان و اعضای کانون های مساجد استان اردبیل برای اعلام انزجار از استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور فعال خواهند داشت.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان و اعضای کانون های مساجد استان اردبیل برای اعلام انزجار از استکبار جهانی در راهپیمایی 13 آبان حضور فعال خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نوجوانان و جوانان انقلابی بار دیگر با حضور در صحنه با ولایت تجدید میثاق خواهند کرد و فریادهای انقلابی خود بر علیه استکبار سر خواهند داد.

 

وی اعلام داشت: استکبار ستیزی جزوی از مبانی فرهنگی و انقلابی نوجوانان و جوانان تبدیل شده است و تا پای جان از عمل شنیع تبری خواهیم جست.

 

آمون خاطر نشان کرد: فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه را بلند تر از هر زمان دیگر فریاد خواهیم زد تا بدانند که پشت سر ولایت تا پای جان ایستاده ایم.

 

این مقام مسئول افزود: حضور نوجوانان و جوانان در صحنه های انقلاب دشمنان را ناامید می کند و فعالان کانون های مساجد در همین راستا حضور چشمگیری در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: دشمنان باید صدای فریادهای استکبار ستیزی ما را بشوند البته گوش های خود را گرفته اند و نمیخواهند که بفهمد ما پشت سر انقلاب و آرمان هایش ایستاده ایم.

 

کد خبر 1228856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha