مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، اوج ولایتمداری خود را به نمایش می گذارند

حشمتی،گفت:روز ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتندو مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، اوج بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش می گذارند.

علی حشمتی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره ۱۳ آبان روز استکبار ،گفت: روز ۱۳ آبان، روز دستگیری و تبعید حضرت امام (ره)، روز کشتار دانش آموزان است. روز تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان ایمان مدار و عدالت پناه است. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی، افزود: مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان نه تنها در روحیه مردم تاثیر منفی نگذاشته، بلکه آنها را مصمم‌تر و راسخ‌تر نموده است، مردم راهی را که انتخاب کرده‌اند به حول و قوه الهی جلو می‌روند و امیدواریم انقلاب روز به روز پویاتر به جلو حرکت کند و تمامی اهداف انقلاب زودتر و سریعتر محقق شود.

 

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۳ آبان از ساعت ۱۰:۳۰   با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهرستان سنقروکلیایی برگزار می شود.

 

حشمتی، تصریح کرد: مسیر راهپیمایی از میدان سپاه پاسداران شهرستان سنقر به سمت مصلی نماز جمعه مسجد جامع امام خمینی (ره) خواهد بود.

 

وی در پایان گفت : از عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان سنقروکلیایی دعوت می شود تا بار دیگر با حضور گسترده خوددر راهپیمایی ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان این نظام ومرز بوم بزنند.

کد خبر 1228862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha