سرآغاز شکل‌گیری نظم نوین جهانی از انقلاب سال ۵۷ ملت ایران بوده است

سردار سلیمانی گفت: نظم نوینی در دنیا در حال شکل گیری است که آغاز آن از انقلاب سال ۱۳۵۷ ملت ایران آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (پنجشنبه ۱۲ آبان) در مجمع عالی بسیجیان این استان با بیان اینکه ملت ایران گام نخست خود را بلند و محکم برداشته است، اظهار کرد: ملت ایران کوله باری از تجربه را که در چله اول انقلاب به دست آورده است به دوش می کشد و گام دوم را نیز مقتدر و محکم برداشته است.

 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیانیه گام دوم را سرفصلی جدید برای پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: یکی از مفاهیم بلند این بیانیه حرکت رو به جلو و متوقف نشدن در مسیر رسیدن به اهداف عالیه انقلاب یعنی تمدن سازی نوین اسلامی است.

 


وی به برخی شروط تحقق این هدف اشاره کرد و افزود: اتخاذ رویکرد تحولی، ایجاد یک حرکت عمومی با پیشقراولی جوانان، حضور منسجم و سازمان یافته مردم در زمینه های مختلف و ... است.

 


سردار سلیمانی با بیان اینکه پیشرفت های ملت ایران ستایش برانگیز بوده است، گفت: امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه های علمی و فناوری دارای رتبه های برتر در منطقه و جهان است. پیشرفت های جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست و حتی کشوری مانند عربستان سعودی که 10 برابر ایران، درآمدهای نفتی دارد نتوانسته کاری انجام دهد و در مقابل انصارالله مظلوم یمن به زانو درآمده است.

 


وی ادامه داد: در رشته های نانوتکنولوژی، هوا و فضا، غنی سازی انرژی هسته ای و ... جمهوری اسلامی به پیشرفت های عظیمی دست یافته است.

 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نظم نوینی در دنیا در حال شکل گیری است که آغاز آن از انقلاب سال 1357 ملت ایران آغاز شده است

 

کد خبر 1228867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha