بررسی موانع ساخت بیمارستان بقیه الله(ع) و مشکلات بیمارستان بهشتی کاشان

استاندار اصفهان گفت: موانع ساخت بیمارستان بقیه الله اعظم (ع) و همچنین مشکلات مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: موانع ساخت بیمارستان بقیه الله اعظم (ع) و همچنین مشکلات مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان بررسی می شود.

 

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت نقش خیرین عرصه سلامت افزود: حمایت و مشارکت خیرین می تواند در کنار اقدامات دولت، بار بزرگی را از دوش حوزه سلامت منطقه کاشان بردارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در حاشیه این بازدید گفت: وضعیت فعلی بیمارستان بهشتی از نظر زیر ساختی و تاسیساتی مناسب نیست.

 

دکتر کورش ساکی، با اشاره به قدمت بیمارستان شهید بهشتی و لزوم احداث بیمارستان جدید با توجه به افزایش مراجعات در منطقه به ویژه از شهرهای هم جوار افزود: باید امروز در زمینه ساخت و بهره برداری از بیمارستان بقیه الله اعظم (ع)، تدابیر و تمهیدات صحیح اتخاذ شود.

 

استاندار اصفهان در جریان بازدید از بیمارستان شهید بهشتی که با حضور فرماندار ویژه کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، از تاسیسات و بخش های زیرساختی این مرکز بازدید  کرد و در نشستی که به منظور بررسی و تحلیل مشکلات بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد، شرکت کرد.

کد خبر 1228878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha