دشمن با تحریف دستاوردهای انقلاب را نشانه گرفته است

حجت الاسلام شکری گفت: دشمن با تحریف و دروغ دستاوردهای انقلاب را نشانه گرفته است تا بتوانند زمینه گمراهی را در بین نسل امروز ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «یوسفعلی شکری» امروز (12 آبان ماه) در آئین گلباران و غبارروبی مزار شهدای استان اردبیل در آستانه 13 آبان ماه گفت: دشمن با تحریف و دروغ دستاوردهای انقلاب را نشانه گرفته است تا بتوانند زمینه گمراهی را در بین نسل امروز ایجاد کنند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: همه باید «جهاد تبیین» را برای خود یک فریضه بداند و در عمل به این فریضه اقدام های لازم را انجام دهد.

 

وی اظهار داشت: دانش آموزان امید انقلاب و آینده کشور هستند و باید نسبت به انجام «جهاد تبیین» بین این اقشار به خوبی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام شکری اضافه کرد: هر چه به علم کشور افزوده شود قدرت کشور بیشتر خواهد شد و این یکی از مهمترین وظیفه نسل امروز دانش آموزان است.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شهدا راه عزت و اقتدار را به ما نشان دادند و تبعیت از ولایت ما را از گزند دشمنان حفظ می کند.

 

این مراسم معنوی با حضور خیل کثیری از مسئولان استانی و شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی در آرامستان بهشت فاطمه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان برپا شده بود.

 

گلباران یادمان شهدای دانش آموز شاهچراغ و گلباران مزار شهدای این آرامستان از دیگر بخش های مراسم بود.

 

کد خبر 1228881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha