احساس تکلیف و خدمت رسانی، شاخصه مهم شهید محمدزاده

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: شهید «رجبعلی محمدزاده» در جایی که نیاز انقلاب، اسلام و مردم بود، احساس تکلیف کرده و حضور یافت و در همین مسیر خدمت رسانی کرد و به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سردار «اسماعیل فرجی» امروز پنج شنبه (12 آبان) در یادواره علمدار شهدای وحدت خراسان شمالی در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد با بیان اینکه شهید محمدزاده در جایی که نیاز انقلاب، اسلام و مردم بود، احساس تکلیف کرده و حضور یافت، افزود: این شهید ابتدا در حوزه دفاع مقدس و بعد از آن هم در جبهه خدمت رسانی به برادران اهل سنت در منطقه سیستان و بلوچستان و در مسیری که ولایت تعیین کرده بودند حاضر شد و در همین مسیر هم به شهادت رسید.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه سپاه علاوه بر ماموریت های نظامی و دفاعی، ماموریت های محرومیت زدایی هم دارد، افزود: در موضوع آبرسانی در خراسان شمالی در چهار منطقه وارد عمل شدیم و تا پایان سال بخشی از مشکلات کمبود آب را با هماهنگی آبفا استان و استانداری رفع خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در سایر حوزه های خدمت رسانی، هر نیازی که احصا شود و توانمندی داشته باشیم حضور پیدا می کنیم، گفت: لباس پاسداری از ابتدای تشکیل سپاه، لباس خدمت به مردم بوده و این افتخار ماست که خدمتگزار مردم هستیم.

 

«محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: در منطقه سیستان و بلوچستان حضور افرادی همچون سردار محمدزاده نقطه فوتی بود که دشمن آن را نشانه گرفت چراکه مردمی سازی و جلب مشارکت مردم در منطقه محروم سیستان و بلوچستان حرکت عظیمی بود که سردار شهید رجبعلی محمدزاده رقم زده بود.

 

وی با بیان اینکه دشمن با تاکتیک های مختلف می‌خواهد شجره طیبه انقلاب را نشانه بگیرد اما غافل از این است که با بصیرت بالایی که مردم دارند، با حضور پرشور در روز دانش آموز نقشه های دشمن را خنثی می کنند، افزود: دشمنان بدانند توطئه های آنان با آگاهی و بصیرت مردم خنثی خواهد شد.

 

26 مهر 1388 بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان، سرلشگر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور، سرتیپ رجبعلی محمدزاده فرمانده وقت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از سران طوایف و قشرهای مختلف مردم اهل سنت پیشین به شهادت رسیدند.

 

یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی و شهدای وحدت به یاد سردار شهید «رجبعلی محمدزاده» که از اهالی خراسان شمالی بود، امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد.

 

کد خبر 1228884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha