دشمنان هیچ وقت برای ضربه زدن به ایران اسلامی دست برنمی دارند

محمدی،گفت: دشمنان هیچ وقت برای ضربه زدن به ایران اسلامی دست برنمی دارند و همه ما مسئولیم با عملکرد خوب خود نقشه دشمن را خنثی کنیم.

«رضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره ۱۳ آبان روز دانش آموز و استکبار ستیزی ،گفت:روز سیزدهم آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز دانش آموز نامگذاری شده است. علت نام گذاری این روز کشتار جمعی دانش آموزان تهرانی است که به نشانه ی اعتراض به حکومت پهلوی صبح روز۱۳ آبان۱۳۵۷در محوطه ی دانشگاه تهران جمع شده بودند، که به پاس همبستگی دانش آموزان و بزرگداشت شهدای دانش آموز یوم الله۱۳ آبان به عنوان روز دانش آموز نام گذاری شد.

 

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه افزود: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان است. این روز با شکوه بدین سبب، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت ها و چپاول گران بین المللی به مبارزه ی بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. 

 

وی خاطر نشان کرد:۱۳ آبان روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی تا شهیدان دفاع مقدس، شهیدان دانش‌آموز در حرم شاهچراغ و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می‌کنند تا ریشه ظلم برچیده شود.

 

محمدی تصریح کرد: بازخوانی رویدادهای این روز تاریخی، مسیر را به دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی نشان خواهد داد.

 

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه،اظهار کرد: ۱۳ آبان به عنوان تجلی مبارزه با استکبار جهانی است و دانش آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب همیشه در صحنه، امسال نیز با حضور گسترده و همراه با بصیرت خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، یک‌بار دیگر روح استکبارستیزی خود را با وحدت و انسجام به رخ جهانیان خواهند کشاند.

 

 

کد خبر 1228890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha